B breezer Komt weleens kijken 24 dec 2010 #41 Ben blijkbaar de enige die in dit model zulke lampen heeft ingebouwd.? :hmmz Nu ben ik nog geen steek verder gekomen hier.. :cry
Ben blijkbaar de enige die in dit model zulke lampen heeft ingebouwd.? :hmmz Nu ben ik nog geen steek verder gekomen hier.. :cry
B breezer Komt weleens kijken 2 jan 2011 #42 Krijg andere weerstanden opgestuurd,benieuwd wat dat opleverd.
B breezer Komt weleens kijken 2 jan 2011 #43 Krijg andere weerstanden opgestuurd,benieuwd wat dat opleverd.
H hebe00 Lid 3 feb 2011 #44 Is het probleem ondertussen opgelost. Heb dezelfde lampen besteld maar nog niet aangekregen
H hebe00 Lid 3 feb 2011 #45 Is het probleem ondertussen opgelost. Heb dezelfde lampen besteld maar nog niet aangekregen
B breezer Komt weleens kijken 4 feb 2011 #46 Nee het probleem bestaat nog steeds,echter ben ik met de leverancier en de fabrikant aan het mailen voor een oplossing op dit moment. De nieuwe weerstanden leveren nog meer problemen op,ga ze eens doormeten binnenkort om te zien wat de waarde's zijn.
Nee het probleem bestaat nog steeds,echter ben ik met de leverancier en de fabrikant aan het mailen voor een oplossing op dit moment. De nieuwe weerstanden leveren nog meer problemen op,ga ze eens doormeten binnenkort om te zien wat de waarde's zijn.
B breezer Komt weleens kijken 4 feb 2011 #47 Nee het probleem bestaat nog steeds,echter ben ik met de leverancier en de fabrikant aan het mailen voor een oplossing op dit moment. De nieuwe weerstanden leveren nog meer problemen op,ga ze eens doormeten binnenkort om te zien wat de waarde's zijn.
Nee het probleem bestaat nog steeds,echter ben ik met de leverancier en de fabrikant aan het mailen voor een oplossing op dit moment. De nieuwe weerstanden leveren nog meer problemen op,ga ze eens doormeten binnenkort om te zien wat de waarde's zijn.