U usbstick Loopt hier de deur plat 10 mrt 2013 #2.442 zal wel aan het weer liggen en het wordt lente...
S soepkiepe Forumbewoner 10 mrt 2013 #2.444 het word lente?? :hmmz :hmmz waarom sneeuwt het hier nu dan? :jerry :jerry
S soepkiepe Forumbewoner 10 mrt 2013 #2.446 i know, precies op mijn verjaardag!! :afro al zegt de 1 dat de lente op 20 maart begint en de ander op 21 ik weet niet beter dan 21
i know, precies op mijn verjaardag!! :afro al zegt de 1 dat de lente op 20 maart begint en de ander op 21 ik weet niet beter dan 21
B biancaatje Loopt hier de deur plat 10 mrt 2013 #2.447 ja lente dat wil ik ook hahahahha ik ben zo niet gmaakt voor de winter he .. al die truien sjaals en jassen enzo :???:
ja lente dat wil ik ook hahahahha ik ben zo niet gmaakt voor de winter he .. al die truien sjaals en jassen enzo :???:
T trashmetal Forumbewoner 10 mrt 2013 #2.448 nou de lente is hier al aan de gang mn vriendin heeft nogal last van nesteldrang :jerry heb dit maar voor dr gekocht misschien dat het helpt :jerry
nou de lente is hier al aan de gang mn vriendin heeft nogal last van nesteldrang :jerry heb dit maar voor dr gekocht misschien dat het helpt :jerry
B biancaatje Loopt hier de deur plat 10 mrt 2013 #2.451 echt mannen gedachtengang he .. as t maar een gat heb :jerry
B biancaatje Loopt hier de deur plat 11 mrt 2013 #2.454 @KadAstra-EF wrote:Ja, lekker zulke gaatjes :jerry Rik hopen dat t goed geschuurd is dan lijk me niet lekker met die splinters anders :jerry
@KadAstra-EF wrote:Ja, lekker zulke gaatjes :jerry Rik hopen dat t goed geschuurd is dan lijk me niet lekker met die splinters anders :jerry
A astraTD Forumbewoner 11 mrt 2013 #2.455 vogeltje zou maar erin zitten denk die daar komt mama met een wormpje voor mij :jerry :jerry
I InjectTheVenom Hoort bij de inboedel 30 apr 2013 #2.458 Het zal wel met de crisis te maken hebben, ook hier alles op slot :vertag
B biancaatje Loopt hier de deur plat 30 apr 2013 #2.459 hahahaa dus door de crisis neuken ho maar ??? :jerry
T trashmetal Forumbewoner 30 apr 2013 #2.460 :shock: denk het niet :jerry autotje klaar maken, vrouwtje klaarmaken hoort er allemaal bij laatste tijd alleen drukker met het autotje als het vrouwtje :angel
:shock: denk het niet :jerry autotje klaar maken, vrouwtje klaarmaken hoort er allemaal bij laatste tijd alleen drukker met het autotje als het vrouwtje :angel