S soepkiepe Forumbewoner 8 mrt 2013 #2.401 vandaar dat je zei dat ik het getroffen had met mijn vriendin? tsja dan moet ze het we wat hoger op zoeken, maar dan is drenthe al hoog genoeg dus ja :jerry :jerry :jerry
vandaar dat je zei dat ik het getroffen had met mijn vriendin? tsja dan moet ze het we wat hoger op zoeken, maar dan is drenthe al hoog genoeg dus ja :jerry :jerry :jerry
K KadAstra-EF Forumbewoner 8 mrt 2013 #2.402 @soepkiepe wrote:vandaar dat je zei dat ik het getroffen had met mijn vriendin? tsja dan moet ze het we wat hoger op zoeken, maar dan is drenthe al hoog genoeg dus ja :jerry :jerry :jerry Tja, jouw vriendin is een uitzondering :wub :wub Ahum, Rik :agent
@soepkiepe wrote:vandaar dat je zei dat ik het getroffen had met mijn vriendin? tsja dan moet ze het we wat hoger op zoeken, maar dan is drenthe al hoog genoeg dus ja :jerry :jerry :jerry Tja, jouw vriendin is een uitzondering :wub :wub Ahum, Rik :agent
S soepkiepe Forumbewoner 8 mrt 2013 #2.403 1 ding scheelt, ik zie bianca nog niet echt achter mijn vriendin aan gaan . :jerry :jerry
B biancaatje Loopt hier de deur plat 8 mrt 2013 #2.404 och met mannen wil t blijkbaar niet lukken dus mischien moek maar lesbisch worden :jerry enne ik heb zeeland geprobeerd .. limburg .. en deze woonde wel in alkmaar maar is officieel een fries dussuh da word m ook nie :jerry
och met mannen wil t blijkbaar niet lukken dus mischien moek maar lesbisch worden :jerry enne ik heb zeeland geprobeerd .. limburg .. en deze woonde wel in alkmaar maar is officieel een fries dussuh da word m ook nie :jerry
S soepkiepe Forumbewoner 8 mrt 2013 #2.405 o god, ik ga niet te veel meer zeggen... ik zie lesbisch staan, en zie dat drenthe nog niet in je rijtje staat. ik denk dat ik dit topic maar weer ga verlaten (als het goed is zijn dit trouwens ook nog eens mijn 1e berichten in dit topic )
o god, ik ga niet te veel meer zeggen... ik zie lesbisch staan, en zie dat drenthe nog niet in je rijtje staat. ik denk dat ik dit topic maar weer ga verlaten (als het goed is zijn dit trouwens ook nog eens mijn 1e berichten in dit topic )
K KadAstra-EF Forumbewoner 8 mrt 2013 #2.406 @biancaatje wrote:och met mannen wil t blijkbaar niet lukken dus mischien moek maar lesbisch worden :jerry enne ik heb zeeland geprobeerd .. limburg .. en deze woonde wel in alkmaar maar is officieel een fries dussuh da word m ook nie :jerry Is ook lekker hoor :afro Rik
@biancaatje wrote:och met mannen wil t blijkbaar niet lukken dus mischien moek maar lesbisch worden :jerry enne ik heb zeeland geprobeerd .. limburg .. en deze woonde wel in alkmaar maar is officieel een fries dussuh da word m ook nie :jerry Is ook lekker hoor :afro Rik
S soepkiepe Forumbewoner 8 mrt 2013 #2.407 ben je stiekem een vrouw dan rik? snap anders niet hoe jij dat kan weten hoor.
K KadAstra-EF Forumbewoner 8 mrt 2013 #2.408 @biancaatje wrote:och met mannen wil t blijkbaar niet lukken dus mischien moek maar lesbisch worden :jerry enne ik heb zeeland geprobeerd .. limburg .. en deze woonde wel in alkmaar maar is officieel een fries dussuh da word m ook nie :jerry Dat geloof ik niet Dat doe je alleen maar om mij in de zeik te zetten :sleeping Rik :jerry
@biancaatje wrote:och met mannen wil t blijkbaar niet lukken dus mischien moek maar lesbisch worden :jerry enne ik heb zeeland geprobeerd .. limburg .. en deze woonde wel in alkmaar maar is officieel een fries dussuh da word m ook nie :jerry Dat geloof ik niet Dat doe je alleen maar om mij in de zeik te zetten :sleeping Rik :jerry
K KadAstra-EF Forumbewoner 8 mrt 2013 #2.409 @soepkiepe wrote:ben je stiekem een vrouw dan rik? snap anders niet hoe jij dat kan weten hoor. Haha, wil jij dan nooit eens 2 vrouwen in b*d hebben ??? Rik :wub
@soepkiepe wrote:ben je stiekem een vrouw dan rik? snap anders niet hoe jij dat kan weten hoor. Haha, wil jij dan nooit eens 2 vrouwen in b*d hebben ??? Rik :wub
S soepkiepe Forumbewoner 8 mrt 2013 #2.410 jij zegt dat lesbisch zijn lekker is tsja, 2 vrouwen in bed......
B biancaatje Loopt hier de deur plat 8 mrt 2013 #2.412 2 vrouwen is idd euh laat ik nu mijn mond maar houden denk ik :jerry enne rik sorry is nie om jou te pesten maar die vent die me net met 4 kids o pstraat gezet heb is een fries ...
2 vrouwen is idd euh laat ik nu mijn mond maar houden denk ik :jerry enne rik sorry is nie om jou te pesten maar die vent die me net met 4 kids o pstraat gezet heb is een fries ...
T trashmetal Forumbewoner 8 mrt 2013 #2.413 Hoe hoger je het zoekt des te harder je kan vallen :jerry veel gezelliger in brabant 2 lesbische vrouwen schiet je als vent niet mee op pas als ze bi zijn wordt het leuk want een beetje bi is niet bah :vertag
Hoe hoger je het zoekt des te harder je kan vallen :jerry veel gezelliger in brabant 2 lesbische vrouwen schiet je als vent niet mee op pas als ze bi zijn wordt het leuk want een beetje bi is niet bah :vertag
S soepkiepe Forumbewoner 8 mrt 2013 #2.414 @trashmetal wrote:Hoe hoger je het zoekt des te harder je kan vallen :jerry veel gezelliger in brabant 2 lesbische vrouwen schiet je als vent niet mee op pas als ze bi zijn wordt het leuk want een beetje bi is niet bah :vertag die zin klink best verkeerd uit jou mond. eerst rik al die zegt dat lesbie zijn lekker is. jij zegt dat ene beetje bi niet bah is. ik geloof dat ik dalijk echt maar hard uit dit topic weg ga rennen joh!!
@trashmetal wrote:Hoe hoger je het zoekt des te harder je kan vallen :jerry veel gezelliger in brabant 2 lesbische vrouwen schiet je als vent niet mee op pas als ze bi zijn wordt het leuk want een beetje bi is niet bah :vertag die zin klink best verkeerd uit jou mond. eerst rik al die zegt dat lesbie zijn lekker is. jij zegt dat ene beetje bi niet bah is. ik geloof dat ik dalijk echt maar hard uit dit topic weg ga rennen joh!!
S soepkiepe Forumbewoner 8 mrt 2013 #2.417 hahah over 2 vrouwen in bed gesproken hahaha geluid ff aan zetten! http://www.skoften.net/index/uploaded/muzikale_vrijpartij" onclick="window.open(this.href);return false;
hahah over 2 vrouwen in bed gesproken hahaha geluid ff aan zetten! http://www.skoften.net/index/uploaded/muzikale_vrijpartij" onclick="window.open(this.href);return false;
A astraTD Forumbewoner 8 mrt 2013 #2.420 hahaha :jerry Volgens mij moet je een knaap van 40cm hebben wil je het grotje tussen de bomen in komen :jerry
hahaha :jerry Volgens mij moet je een knaap van 40cm hebben wil je het grotje tussen de bomen in komen :jerry