Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Haha, hier net zo...bij elkaar gezeten in de 3e van het vwo....we vonden elkaar altijd maar een beetje raar. En drie jaar geleden kwamen we elkaar tegen, gelijk een vonk en we krijgen morgen de sleutel van ons huisje!
Getverdemme al die vieze praat in bijzijn van die auto's.
Maar is het nu serieuze ratstyle of is het een bonk roest? En waar blijven nu die foto's? Of wordt dat fototoestel ergens anders gebruikt dan bij de auto's? (om bij de vieze praat te blijven).
@RISL wrote:Getverdemme al die vieze praat in bijzijn van die auto's.
Maar is het nu serieuze ratstyle of is het een bonk roest? En waar blijven nu die foto's? Of wordt dat fototoestel ergens anders gebruikt dan bij de auto's? (om bij de vieze praat te blijven).
@astraTD wrote:@trashmetal wrote:Onderschrift maar veranderd, foute boel :wub :jerry
Haha m'n meissie heeft ook een corsa'tje en ik astra :wors :jerry
hier het zelfde verhaal... ik een astra H gtc en de vriendin een corsa C'tje
(en den nog een Ddett)
heb 5jaar een relatie gehad met die meid maar is foutgelopen, maar sinds vorige week elkaar terug gevonden enne het voordeel van terug met een ex iets te beginnen... ge weet van elkaar wat lekker is :afro :wors
Haha m'n meissie heeft ook een corsa'tje en ik astra :wors :jerry
hier het zelfde verhaal... ik een astra H gtc en de vriendin een corsa C'tje
(en den nog een Ddett)
heb 5jaar een relatie gehad met die meid maar is foutgelopen, maar sinds vorige week elkaar terug gevonden enne het voordeel van terug met een ex iets te beginnen... ge weet van elkaar wat lekker is :afro :wors
Lol hier ook het zelfde verhaal, ook weer sinds 4maand terug bij me ex :jerry