Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
vind t eigenlijk gewoon de grootste onzin die er is.. als je om iemand geeft of van iemand houdt heb je niet 1 dag per jaar nodig om dit te laten zien toch??
vind t veel leuker om iets te krijgen wat mijn kids op school gemaakt hebben dan dure bonbons die na 3 dagen op zijn of dure rozen die na en week dood zijn.........
Wou net zeggen ja als je die ene dag per jaar nodig hebt dan is er iets mis met je relatie.. neemt niet weg dat je op die dag wel iets leuks kunt doen wat beiden erg leuk vinden en al een hele poos geen tijd meer voor gehad hebben bijvoorbeeld
Mijn reactie was meer sarcastisch omdat ik überhaupt niet in liefde of relaties geloof maar dat is weer een ander verhaal.
[rquote=1868537&tid=119116&author=biancaatje]vind t eigenlijk gewoon de grootste onzin die er is.. als je om iemand geeft of van iemand houdt heb je niet 1 dag per jaar nodig om dit te laten zien toch??
vind t veel leuker om iets te krijgen wat mijn kids op school gemaakt hebben dan dure bonbons die na 3 dagen op zijn of dure rozen die na en week dood zijn.........[/rquote]