E Emiel-Manta Hoort bij de inboedel 20 jun 2010 #604 origineel gepost door OPC-lijntje origineel gepost door biancaatje origineel gepost door Emiel-Manta ik mag vanavond weerrrrr :angel je springt er bij of het lang geleden is hihihihi Dat gevoel treedt bij een man na een halve dag al op hoor, dat het lang geleden is :jerry u gaat door voor de koelkast king:
origineel gepost door OPC-lijntje origineel gepost door biancaatje origineel gepost door Emiel-Manta ik mag vanavond weerrrrr :angel je springt er bij of het lang geleden is hihihihi Dat gevoel treedt bij een man na een halve dag al op hoor, dat het lang geleden is :jerry u gaat door voor de koelkast king:
B biancaatje Loopt hier de deur plat 20 jun 2010 #605 wie hij of ik hahaha mals ik door ben mag ik dan geen droger ipv wasmachine hahahahaha
E Emiel-Manta Hoort bij de inboedel 20 jun 2010 #606 sorry, die is reeds uit ons assortiment verdwenen, dat vraagt toch om een was rek :hmmz
B biancaatje Loopt hier de deur plat 20 jun 2010 #607 tja heb wel een droger maar die maakt hele rare geluiden sinds......... euh nee zeg ik niet hahahahaha
tja heb wel een droger maar die maakt hele rare geluiden sinds......... euh nee zeg ik niet hahahahaha
O OPC-lijntje Post best veel 20 jun 2010 #609 Of erger nog, haar kinderen... Zodat ze rustig haar lijstje met mannen kan ontvangen :jerry Trouwens Bianca, heb jij geen vaseline in huis voor je deurknop?
Of erger nog, haar kinderen... Zodat ze rustig haar lijstje met mannen kan ontvangen :jerry Trouwens Bianca, heb jij geen vaseline in huis voor je deurknop?
B biancaatje Loopt hier de deur plat 20 jun 2010 #610 ja hoor hoezo nodig voor vanavond???? je mag t zo lenen hoor
I InjectTheVenom Hoort bij de inboedel 20 jun 2010 #612 Enne? Hebben we dit weekend nog wat volgetankt of in het geval van de vrouwen leeg gezogen :vertag?
F Flowerpower Komt weleens kijken 21 jun 2010 #616 nee ben ik helemaal niet was een relatie van 7 jaar ik kan wel blijven piekeren maar daar schiet ik ook niks mee op
nee ben ik helemaal niet was een relatie van 7 jaar ik kan wel blijven piekeren maar daar schiet ik ook niks mee op
O OPC-lijntje Post best veel 21 jun 2010 #618 Ook na 7 jaar kan je heel blij zijn hoor dat je eraf bent Was ik ook na 5 jaar :jerry
K Keesjr Komt hier geregeld 21 jun 2010 #619 Sja, de bij de ene vind je het vreselijk dat het niks geworden is :cry en de andere ben je blij dat je d'r mee gestopt bent................
Sja, de bij de ene vind je het vreselijk dat het niks geworden is :cry en de andere ben je blij dat je d'r mee gestopt bent................