K kaneelschep Hoort bij de inboedel 21 nov 2011 #521 Dat er iemand voor je kookt vindt iedereen altijd leuk! Succes! :thumb
O OPC-lijntje Post best veel 14 jun 2010 #524 Nou inderdaad! Daar klagen wij mannen ook niet over, ahum :angel Maar goed, niet alle vrouwen houden van shoppen trouwens Ik kan het weten
Nou inderdaad! Daar klagen wij mannen ook niet over, ahum :angel Maar goed, niet alle vrouwen houden van shoppen trouwens Ik kan het weten
B biancaatje Loopt hier de deur plat 14 jun 2010 #525 ja ik ook niet idd.... loop een winkel in pak wat ik hebben moet en ben weer weg hahahahah
B biancaatje Loopt hier de deur plat 14 jun 2010 #528 origineel gepost door Baas J. Pedobear zou wel weten wat ie moest doen... hebbie hem weer met zijn pedo beer hahahahahaha zou bijna denken dat je zelf pedobear ben hahahahaha
origineel gepost door Baas J. Pedobear zou wel weten wat ie moest doen... hebbie hem weer met zijn pedo beer hahahahahaha zou bijna denken dat je zelf pedobear ben hahahahaha
B biancaatje Loopt hier de deur plat 14 jun 2010 #533 die zijn nog erger dan ik..... die moet je opgeven nieuw programma help een vriend van mij heeft een hobby hahahahaha
die zijn nog erger dan ik..... die moet je opgeven nieuw programma help een vriend van mij heeft een hobby hahahahaha
B Baas J. Hoort bij de inboedel 14 jun 2010 #535 Hehehe...pedobear wouldn't mind.... Pedobear zou zelfs kleine chuck norris nog meekrijgen
B biancaatje Loopt hier de deur plat 14 jun 2010 #536 origineel gepost door OPC-lijntje Hahaha! Dat is meer iets voor undercover in nederland ja is mischien een betere optie ja hahahahaha
origineel gepost door OPC-lijntje Hahaha! Dat is meer iets voor undercover in nederland ja is mischien een betere optie ja hahahahaha
B biancaatje Loopt hier de deur plat 15 jun 2010 #538 ja dat ie t opel forum eens onder de loepneemt want er gaan pedobear praktijken in de rondte hahahahahaha
ja dat ie t opel forum eens onder de loepneemt want er gaan pedobear praktijken in de rondte hahahahahaha
T turbootje Loopt hier de deur plat 15 jun 2010 #539 och jee bianca weer bezig hahahah welkom back girl
B biancaatje Loopt hier de deur plat 15 jun 2010 #540 ik weer... nee hun met hun pedobear ik ben een lief onschuldig meisje hahahahaha