Ik sta ook bij het bel-me-niet-register....ik was die callcenters zo beu...
Ik deed hetzelfde als JeroenK, ze vragen altijd: bel ik u gelegen? Meestal zei ik dan: ja, wacht even, ff de deur dicht doen en dan heb ik de tijd. En dan telefoon wegleggen inderdaad.
Of als je zegt dat je geen interesse hebt, en ze gaan dan toch door? Oef, dan had ik het gauw gehad, dan hing ik op en sommige callcenters belden dan gewoon terug: ja, ik geloof dat de verbinding even weg viel. Ja, dat deed ik HEEL BEWUST!.
Sorry Bianca, maar het is maar goed dat we elkaar niet gesproken hebben, denk ik zo
Ik snap heel goed dat callcenter-agents ook slechts hun werk doen, maar wat zijn sommige callcenters toch volhardend als je wilt ophangen....
Een maat van me heeft ook een tijdje bij zo'n callcenter gewerkt. Die gozer had een heel vlotte babbel, daar kwam hij een heel eind mee. En dan had hij ook nog zo'n flowchart voor zich liggen voor het gesprek die hij kon volgen bij iedere mogelijke wending van het gesprek....die was zo goed voorbereid dat je er niet vanaf kwam tenzij je gewoon ophing.
Zo, die frustratie is er ook. Nu weer ontopic