DATINGOPROEPEN/SEXPRAAT

He hahaha daar zit echt wat in, mijn vriendin is ook zo, vooral met die ga maar. Dan loop ik weg rent ze achter mij aan zo lief :wub

Nouuuuuuuuuuu ALTIJD moet je niet zegen, SOMS moet je zeggen :jerry Soms doen ze alsof ze gelijk hebben maar achteraf blijkt dat ze soms niet altijd gelijk hebben.

-offtopic Ik heb honger....

Net 2 auto's gewassen :)

En ik heb weer een hoop gemist zie ik al.... Toch jammer dat vrouwen niet durven toe te geven dat het woordenboek hierboven correct is king:

Even voor de vrouwen: Wij, mannen, hebben gewoon behoefte aan bier, auto's, voetbal kijken met vrienden. Het zou dan top zijn als jullie ons daarbij van alle gemakken voorzien, zoals het inschenken van een nieuw biertje, bitterballen bakken en ons verder niet lastig zijn. We beloven dan dat jullie de rest van de tijd gelijk hebben. ;)

@RISL wrote:Even voor de vrouwen: Wij, mannen, hebben gewoon behoefte aan bier, auto's, voetbal kijken met vrienden. Het zou dan top zijn als jullie ons daarbij van alle gemakken voorzien, zoals het inschenken van een nieuw biertje, bitterballen bakken en ons verder niet lastig zijn. We beloven dan dat jullie de rest van de tijd gelijk hebben. ;)

In grote lijnen heb je gelijk... Toch is af en toe een massage ook niet zo'n probleem king:

Terug
Naar boven