DATINGOPROEPEN/SEXPRAAT

Hier ook nog altijd niets leuks ergens van kunnen maken en aangezien de auto nog altijd niet af is staat de planning lekker geblokkeerd :vertag

Je moet het ook niet te snel te gek maken anders raken ze verwend :jerry Doosje chocolade bonbons om mee te beginnen, is me bijna een keer gelukt.

tja ik heb ondertussen al weer ruim 5 maanden een relatie....... (en die doet gelukkig iets meer moeite dan een doosje bonbons ;) )

@icequeen ik ben al 2 jaar niet meer getrouwd dat was iets van korte duur hihi (wel 10 helemaanden hahaha)

@RISL en ja alle vrouwen vinden bonbons wel leuk en lekker maar ja we willen ook wel eens iets extras he... enne thnx ;)

10 maanden, dat is inderdaad niet zo lang. Maar goed dat je er nu om kunt lachen ;)

Tja, weekendjes weg, veldkaartjes voor Guus Meeuwis en een hele hoop liefde....denk dat ik m'n meisje genoeg verwen naast die bonbons :P

@biancaatje wrote:tja ik heb ondertussen al weer ruim 5 maanden een relatie....... (en die doet gelukkig iets meer moeite dan een doosje bonbons ;) )

Beter lezen Bianca ik zei "niet te snel te gek maken" in het begin :vertag Dat betekent NIET dat ik vervolgens niet meer moeite dan dat doe ;)

Oef, moet nou een verjaardagscadeautje verzinnen voor m'n vriendin....iemand tips? Wil graag origineel zijn, maar ja :P das nou juist het moeilijkst.

@RISL wrote:Oef, moet nou een verjaardagscadeautje verzinnen voor m'n vriendin....iemand tips? Wil graag origineel zijn, maar ja :P das nou juist het moeilijkst.

Een dagje in jou auto rijden. :jerry

Ze heeft nog geen rijbewijs :shock: nooit tijd voor gehad vanwege een drukke studie.

Ze heeft al eens een stukje mogen rijden op een parkeerplaats, dat was gelijk :argue

Iemand anders een idee?

Terug
Naar boven