U usbstick Loopt hier de deur plat 2 jul 2012 #2.061 misschien eens proberen... ik zal alvast een koptext voor je maken helmer...doe jij de rest ben je faker of nicht,negeer dan dit bericht... (de rest jij )
misschien eens proberen... ik zal alvast een koptext voor je maken helmer...doe jij de rest ben je faker of nicht,negeer dan dit bericht... (de rest jij )
O Opelmuis29 Komt hier geregeld 2 jul 2012 #2.063 arme Helmer de passende meid komt er wel nog voor jou hoor
J jeroenk Hoort bij de inboedel 2 jul 2012 #2.065 We moeten gewoon een keer met een hele Opel-groep ergens gaan stappen
O Opelmuis29 Komt hier geregeld 2 jul 2012 #2.066 @usbstick wrote:ja joh.. op elk potje pas een dekseltje... precies
U usbstick Loopt hier de deur plat 2 jul 2012 #2.067 ja gaan we stappen in zuid holland!!! :jerry anders kost het me een hotel.. ach ja.. als muisje dan naast me ligt :jerry :jerry
ja gaan we stappen in zuid holland!!! :jerry anders kost het me een hotel.. ach ja.. als muisje dan naast me ligt :jerry :jerry
O Opelmuis29 Komt hier geregeld 2 jul 2012 #2.068 @jeroenk wrote:We moeten gewoon een keer met een hele Opel-groep ergens gaan stappen gezellig voor de mannen :mrgreen:
@jeroenk wrote:We moeten gewoon een keer met een hele Opel-groep ergens gaan stappen gezellig voor de mannen :mrgreen:
O Opelmuis29 Komt hier geregeld 2 jul 2012 #2.071 @usbstick wrote:bummer... :swear ähhh wat betekend bummer ?
O Opelmuis29 Komt hier geregeld 2 jul 2012 #2.072 @helmer opelfan wrote:@usbstick wrote:ja joh.. op elk potje pas een dekseltje... En de winnende deksel is, begint met een M :angel :jerry ik ben het niet :mrgreen:
@helmer opelfan wrote:@usbstick wrote:ja joh.. op elk potje pas een dekseltje... En de winnende deksel is, begint met een M :angel :jerry ik ben het niet :mrgreen:
O Opelmuis29 Komt hier geregeld 2 jul 2012 #2.073 @helmer opelfan wrote:@Opelmuis29 wrote:@jeroenk wrote:We moeten gewoon een keer met een hele Opel-groep ergens gaan stappen gezellig voor de mannen :mrgreen: Dat kan wel eens heeeeeel gezellig worden oke oke ,zolang ik niet moet toekijken
@helmer opelfan wrote:@Opelmuis29 wrote:@jeroenk wrote:We moeten gewoon een keer met een hele Opel-groep ergens gaan stappen gezellig voor de mannen :mrgreen: Dat kan wel eens heeeeeel gezellig worden oke oke ,zolang ik niet moet toekijken
O Opelmuis29 Komt hier geregeld 2 jul 2012 #2.074 @helmer opelfan wrote:Daar ga jij Opelmuis29 ook geen kans voor krijgen moet ik ook niet hebben schat
@helmer opelfan wrote:Daar ga jij Opelmuis29 ook geen kans voor krijgen moet ik ook niet hebben schat
O Opelmuis29 Komt hier geregeld 2 jul 2012 #2.075 @helmer opelfan wrote:Ze noemt mij al schat. Gaat de goede kant op king: :jerry ahhh Helmer
U usbstick Loopt hier de deur plat 2 jul 2012 #2.077 ow.. draai ik ff mn hoofd om het hij slaat er alweer 1 aan de haak.. casanova!! :jerry
U usbstick Loopt hier de deur plat 2 jul 2012 #2.078 zucht... ik zag meer dan die vis he... potver daar gaat mn feestje... :afro
U usbstick Loopt hier de deur plat 2 jul 2012 #2.079 ja ben onderdelen aan het zoeken .. moet ook gebeuren..
O Opelmuis29 Komt hier geregeld 2 jul 2012 #2.080 ik heb ff het bad aan gelaten hahahahah en ben ook nog op facebook bezig