O OpelRoos Komt hier geregeld 15 dec 2009 #183 Niet echt positieve benamingen hoor heren! Dat kan beter!
F Famous Post best veel 16 dec 2009 #185 Sinead en Joop! :wors Haha, ik leef nog! Dacht ... moet toch weer eens meedoen met dat geouwehoer hier Goeie ouwe tijd :jerry Ik was er gister ni Sinead ...had een bruiloft Welk nieuws heb je? Ben er vanaaf misschien wel even ...moet de kerstboom nog opzetten :angel Hoe is t met Joop? :agent
Sinead en Joop! :wors Haha, ik leef nog! Dacht ... moet toch weer eens meedoen met dat geouwehoer hier Goeie ouwe tijd :jerry Ik was er gister ni Sinead ...had een bruiloft Welk nieuws heb je? Ben er vanaaf misschien wel even ...moet de kerstboom nog opzetten :angel Hoe is t met Joop? :agent
F Famous Post best veel 16 dec 2009 #186 ontopic; dikkop / dijkstopper / heijer doofput / hamlapjes / dijenkletsers
O opel_omega_steinmetz Post best veel 16 dec 2009 #187 origineel gepost door SiDni Volgens mij zijn we de enige 2 van de ''oude garde''. *kuch*
C champo Loopt hier de deur plat 16 dec 2009 #190 origineel gepost door OpelRoos Broekpaling? Vuistdikke salami bedoel je? Hahaha! Vuist dik?
M mayhem Hoort bij de inboedel 16 dec 2009 #191 origineel gepost door Famous Sinead en Joop! :wors Haha, ik leef nog! Dacht ... moet toch weer eens meedoen met dat geouwehoer hier Goeie ouwe tijd :jerry Ik was er gister ni Sinead ...had een bruiloft Welk nieuws heb je? Ben er vanaaf misschien wel even ...moet de kerstboom nog opzetten :angel Hoe is t met Joop? :agent lekker or, met u?:thumbup preut, natte la, gleuf, kwakbak
origineel gepost door Famous Sinead en Joop! :wors Haha, ik leef nog! Dacht ... moet toch weer eens meedoen met dat geouwehoer hier Goeie ouwe tijd :jerry Ik was er gister ni Sinead ...had een bruiloft Welk nieuws heb je? Ben er vanaaf misschien wel even ...moet de kerstboom nog opzetten :angel Hoe is t met Joop? :agent lekker or, met u?:thumbup preut, natte la, gleuf, kwakbak
M mantamafkees01 Loopt hier de deur plat 16 dec 2009 #194 Roos, Roos, Roos, moet je toch eens kijken wat je hier aansticht. :jerry
M MONSTERCORSA Komt weleens kijken 16 dec 2009 #195 http://www.ranktones.com/nl_NL/ringtone/siske+verdomd+je+neukt+hier+nooit+alleen :thumbup
K Kroacs Komt weleens kijken 16 dec 2009 #196 roosje is volgens mij nog nie vol nie! en er totaal niet vies van maare roos kom zelf ns ffkes met een goede die wij nog nie kennen!!!!!!:vertag:vertag want zo heeel langzaam doen wij alles en jij maar aansporen :jerry nou nou? btw je hebt toch geen raggebol he?
roosje is volgens mij nog nie vol nie! en er totaal niet vies van maare roos kom zelf ns ffkes met een goede die wij nog nie kennen!!!!!!:vertag:vertag want zo heeel langzaam doen wij alles en jij maar aansporen :jerry nou nou? btw je hebt toch geen raggebol he?
B biancaatje Loopt hier de deur plat 16 dec 2009 #197 origineel gepost door mayhem nou, als ze dat doet gaat ie terug zijn huisje in or ja zie dat er maar eens serieus uit te krijgen tijdens de sex... schat wil je me pieliewielieding eens zuigen hihi
origineel gepost door mayhem nou, als ze dat doet gaat ie terug zijn huisje in or ja zie dat er maar eens serieus uit te krijgen tijdens de sex... schat wil je me pieliewielieding eens zuigen hihi
B biancaatje Loopt hier de deur plat 19 dec 2009 #200 wat een rust hier... t is weer weekend zeker hihi...