D DaanH Komt weleens kijken 24 dec 2009 #1 Hallo, Ik wil de deksel van mijn dashboardkaste vervangen. Kan iemand mij vertellen hoe ik dit deksel los krijg?, Bij voorbaat bedankt en iedereen alvast fijne kerstdagen.
Hallo, Ik wil de deksel van mijn dashboardkaste vervangen. Kan iemand mij vertellen hoe ik dit deksel los krijg?, Bij voorbaat bedankt en iedereen alvast fijne kerstdagen.
D DennisD Post best veel 24 dec 2009 #2 Volgens mij kan je alleen het kastje zelf en niet de deksel los halen.
D DaanH Komt weleens kijken 24 dec 2009 #3 origineel gepost door DennisD Volgens mij kan je alleen het kastje zelf en niet de deksel los halen. Deksel (deurtje) wordt wel nieuw los verkocht dus zou toch mogelijk moeten zijn dan...
origineel gepost door DennisD Volgens mij kan je alleen het kastje zelf en niet de deksel los halen. Deksel (deurtje) wordt wel nieuw los verkocht dus zou toch mogelijk moeten zijn dan...
wim-v6 Forumbewoner 24 dec 2009 #5 Zitten er geen kunsptof scharnier pennetjes in als bij de vectra-B. Deze zitten dan aan de onderzijde vasn het dashboard kastje verstopt. deze kan je er zo uit tikken. Ik heb helaas geen foto's ervan gemaakt. Willem
Zitten er geen kunsptof scharnier pennetjes in als bij de vectra-B. Deze zitten dan aan de onderzijde vasn het dashboard kastje verstopt. deze kan je er zo uit tikken. Ik heb helaas geen foto's ervan gemaakt. Willem