B bladluis Post best veel 2 dec 2014 #162 hoi ik wil ook graag leds inbouwen maar zit te twijfel tussen smd lef of osram led?? b8,5d ledjes Wil wel gewoon overdag me klok kunnen zien enz.. Ik zat aan blauwe ledjes tedenken het gaat voor me km teller en me klok. opel astra g 2003
hoi ik wil ook graag leds inbouwen maar zit te twijfel tussen smd lef of osram led?? b8,5d ledjes Wil wel gewoon overdag me klok kunnen zien enz.. Ik zat aan blauwe ledjes tedenken het gaat voor me km teller en me klok. opel astra g 2003
B bladluis Post best veel 2 dec 2014 #163 hoi ik wil ook graag leds inbouwen maar zit te twijfel tussen smd lef of osram led?? b8,5d ledjes Wil wel gewoon overdag me klok kunnen zien enz.. Ik zat aan blauwe ledjes tedenken het gaat voor me km teller en me klok. opel astra g 2003
hoi ik wil ook graag leds inbouwen maar zit te twijfel tussen smd lef of osram led?? b8,5d ledjes Wil wel gewoon overdag me klok kunnen zien enz.. Ik zat aan blauwe ledjes tedenken het gaat voor me km teller en me klok. opel astra g 2003