S spijkey87 Lid 13 mei 2013 #1 Ik wil mijn dashboard veranderen van mijn tigra uit 1995 naar die van de nieuwe tigra. heeft iemand hier ervaring mee of weet iemand of dit überhaupt mogelijk is ?
Ik wil mijn dashboard veranderen van mijn tigra uit 1995 naar die van de nieuwe tigra. heeft iemand hier ervaring mee of weet iemand of dit überhaupt mogelijk is ?
P PyroNiels Post best veel 13 mei 2013 #2 Is mogelijk. Is in een corsa B al eens gedaan naar een corsa C dashboard. (En gezien dit hetzelfde is moet het voor een Tigra ook kunnen) Zoek op facebook/google maar even op Dietrich Concept. Dietrich kan je vast vertellen hoe hij het gedaan heeft
Is mogelijk. Is in een corsa B al eens gedaan naar een corsa C dashboard. (En gezien dit hetzelfde is moet het voor een Tigra ook kunnen) Zoek op facebook/google maar even op Dietrich Concept. Dietrich kan je vast vertellen hoe hij het gedaan heeft
P PyroNiels Post best veel 15 mei 2013 #3 Dit is anders maar is wel pas te maken. Zelfde geld voor een astra dash