dansende benzinemeter corsa tr

hanskadett

Post veel
heren ik word boswild van mijn tankmeter.

als ik een bocht naar rechts maak valt hij terug tot het rood ook met optrekken.

is mijn vlotter nu gaar of ligt het ergens anders aan

Dit is een standaard iets bij de corsa a.

Wanneer hij stottert, gewoon tanken;)

Zover ik weet, kan je daar niets aan doen!

Dit is een standaard iets bij de corsa a.

Wanneer hij stottert, gewoon tanken;)

Zover ik weet, kan je daar niets aan doen!

Nee hoor, bij de achteras zit ie. Ronde dop, zijn 2 verschillende types voor de oudere corsa-a's. 1tje met boutjes en 1tje met een schuif/draai systeem, deze trekt zichzelf vast aan de tank.

Effekes kijken welke je nodig hebt voor je 1tje gaat kopen... :)

Wisselen kan je doen als je de tank goed leeg hebt, achterkant hoog opkrikken, en dan komt ie los. Wel ook effetjes een nieuwe pakking er tussen zetten :) scheelt een hoop centjes en een hoop tectyl blijft dan vast zitten aan de auto :D

Nee hoor, bij de achteras zit ie. Ronde dop, zijn 2 verschillende types voor de oudere corsa-a's. 1tje met boutjes en 1tje met een schuif/draai systeem, deze trekt zichzelf vast aan de tank.

Effekes kijken welke je nodig hebt voor je 1tje gaat kopen... :)

Wisselen kan je doen als je de tank goed leeg hebt, achterkant hoog opkrikken, en dan komt ie los. Wel ook effetjes een nieuwe pakking er tussen zetten :) scheelt een hoop centjes en een hoop tectyl blijft dan vast zitten aan de auto :D

hmmmm dan maar eens leeg gaan rijden en om thuis te komen een jerrycan van 5 liter mee nemen.

wist niet dat hij zo makkelijk los ging.

hmmmm dan maar eens leeg gaan rijden en om thuis te komen een jerrycan van 5 liter mee nemen.

wist niet dat hij zo makkelijk los ging.

Terug
Naar boven