het hele verhaal is ook krom, die auto kon hij niet op naam zetten, dus ik heb hem op naam gezet zodat we niet voor jan lul 2 en een half uur in de trein hebben gezeten, toen hij de auto op naam wou zetten lukte dit niet vanwege zijn rijbewijs, dus heb ik hem op naam gezet. hij zou hem na het weekend op eigen naam zetten. daarom had hij alle papieren, hij had gezegt, als ik een andere auto heb krijg jij deze gewoon, dus in zekere zin was het gewoon mi9jn auto hoe je het ook bekijken wil. misschien heb ik het wat krom vertel, sorry daar voor, maar veel veranderd er niet van, auto stond op mijn naam, hij had hem mij mondelings gegeven, met nieuwe apk zelfs.
en kinderachtig, tsja, ik hou er ook niet van, en ja misschien is het kinderachtig, maar waneer een maat van je je zo naait dat je nog 180 van hem krijgt, plus je auto heb laten slopen. en dan kun je geen aangifte doen, sorry maar dan word ik ook kinderachtig, hij heeft me verDOmme behandeld als een stuk vuil terwijl hij me wakker kon bellen als er iets aan de hand was. hij heeft mij genaait dus naai ik hem nu, hoe kinderachtig het ook is, en ik moet het met een ziektewet uitkering doen, reken er op dat het geen vetpot is en da is 180 euro veel geld, maar waar ik het meest raar van op keek is dat ik niet de eigenaar ben waneer alles op mijn naam staat, dat stukje begrijp ik gewoon niet, en die fijne man kom ik vast nog wel een keer tegen

en reken er op dat ik er zeer zeker wel van geleerd heb, dit overkomt me never nooit niet weer