T tuono Komt weleens kijken 30 nov 2010 #122 Hallo allemaal, Zo hey dat Zijn nog eens waardes. De dth wat is dat voor een, een 2.0??, ik heb zelf een 2.0 dth uit 2004,een 101pk versie en wil naar eds, kan ik dit ook verwachten!!, Grtjes arius
Hallo allemaal, Zo hey dat Zijn nog eens waardes. De dth wat is dat voor een, een 2.0??, ik heb zelf een 2.0 dth uit 2004,een 101pk versie en wil naar eds, kan ik dit ook verwachten!!, Grtjes arius
T tuono Komt weleens kijken 30 nov 2010 #123 Hallo allemaal, Zo hey dat Zijn nog eens waardes. De dth wat is dat voor een, een 2.0??, ik heb zelf een 2.0 dth uit 2004,een 101pk versie en wil naar eds, kan ik dit ook verwachten!!, Grtjes arius
Hallo allemaal, Zo hey dat Zijn nog eens waardes. De dth wat is dat voor een, een 2.0??, ik heb zelf een 2.0 dth uit 2004,een 101pk versie en wil naar eds, kan ik dit ook verwachten!!, Grtjes arius
J janneman vectra c Loopt hier de deur plat 30 nov 2010 #124 origineel gepost door Edvries Ooow GTS Powder leeft gelukkig ook nog.... Neem het hem niet kwalijk hij is gewoon een beetje trager:jerry:jerry:jerry
origineel gepost door Edvries Ooow GTS Powder leeft gelukkig ook nog.... Neem het hem niet kwalijk hij is gewoon een beetje trager:jerry:jerry:jerry
J janneman vectra c Loopt hier de deur plat 30 nov 2010 #125 origineel gepost door Edvries Ooow GTS Powder leeft gelukkig ook nog.... Neem het hem niet kwalijk hij is gewoon een beetje trager:jerry:jerry:jerry
origineel gepost door Edvries Ooow GTS Powder leeft gelukkig ook nog.... Neem het hem niet kwalijk hij is gewoon een beetje trager:jerry:jerry:jerry
wim-v6 Forumbewoner 30 nov 2010 #126 origineel gepost door tuono Hallo allemaal, Zo hey dat Zijn nog eens waardes. De dth wat is dat voor een, een 2.0??, ik heb zelf een 2.0 dth uit 2004,een 101pk versie en wil naar eds, kan ik dit ook verwachten!!, Grtjes arius Nope, is voor de 1.9 16V diesel (Z19DTJ en Z19DTH) De X20DTH / Y20DTH zijn te chippen naar 125 a 130 pk. Willem
origineel gepost door tuono Hallo allemaal, Zo hey dat Zijn nog eens waardes. De dth wat is dat voor een, een 2.0??, ik heb zelf een 2.0 dth uit 2004,een 101pk versie en wil naar eds, kan ik dit ook verwachten!!, Grtjes arius Nope, is voor de 1.9 16V diesel (Z19DTJ en Z19DTH) De X20DTH / Y20DTH zijn te chippen naar 125 a 130 pk. Willem
wim-v6 Forumbewoner 30 nov 2010 #127 origineel gepost door tuono Hallo allemaal, Zo hey dat Zijn nog eens waardes. De dth wat is dat voor een, een 2.0??, ik heb zelf een 2.0 dth uit 2004,een 101pk versie en wil naar eds, kan ik dit ook verwachten!!, Grtjes arius Nope, is voor de 1.9 16V diesel (Z19DTJ en Z19DTH) De X20DTH / Y20DTH zijn te chippen naar 125 a 130 pk. Willem
origineel gepost door tuono Hallo allemaal, Zo hey dat Zijn nog eens waardes. De dth wat is dat voor een, een 2.0??, ik heb zelf een 2.0 dth uit 2004,een 101pk versie en wil naar eds, kan ik dit ook verwachten!!, Grtjes arius Nope, is voor de 1.9 16V diesel (Z19DTJ en Z19DTH) De X20DTH / Y20DTH zijn te chippen naar 125 a 130 pk. Willem
G GTS Power Hoort bij de inboedel 30 nov 2010 #128 origineel gepost door Edvries Ooow GTS Powder leeft gelukkig ook nog.... tja 2 weken druk geweest met een badkamertje:vertag maar we gaan nu weer vrolijk verder
origineel gepost door Edvries Ooow GTS Powder leeft gelukkig ook nog.... tja 2 weken druk geweest met een badkamertje:vertag maar we gaan nu weer vrolijk verder
G GTS Power Hoort bij de inboedel 30 nov 2010 #129 origineel gepost door Edvries Ooow GTS Powder leeft gelukkig ook nog.... tja 2 weken druk geweest met een badkamertje:vertag maar we gaan nu weer vrolijk verder
origineel gepost door Edvries Ooow GTS Powder leeft gelukkig ook nog.... tja 2 weken druk geweest met een badkamertje:vertag maar we gaan nu weer vrolijk verder
A ahrend Loopt hier de deur plat 1 dec 2010 #132 origineel gepost door Edvries Oké dan! je vergeet er 1;van geen chroom,naar teveel chroom :jerry:jerry
origineel gepost door Edvries Oké dan! je vergeet er 1;van geen chroom,naar teveel chroom :jerry:jerry
A ahrend Loopt hier de deur plat 1 dec 2010 #133 origineel gepost door Edvries Oké dan! je vergeet er 1;van geen chroom,naar teveel chroom :jerry:jerry
origineel gepost door Edvries Oké dan! je vergeet er 1;van geen chroom,naar teveel chroom :jerry:jerry
E Edvries Loopt hier de deur plat 1 dec 2010 #134 origineel gepost door ahrend origineel gepost door Edvries Oké dan! je vergeet er 1;van geen chroom,naar teveel chroom :jerry:jerry Tijd dat je weer aan het werk gaat.
origineel gepost door ahrend origineel gepost door Edvries Oké dan! je vergeet er 1;van geen chroom,naar teveel chroom :jerry:jerry Tijd dat je weer aan het werk gaat.
E Edvries Loopt hier de deur plat 1 dec 2010 #135 origineel gepost door ahrend origineel gepost door Edvries Oké dan! je vergeet er 1;van geen chroom,naar teveel chroom :jerry:jerry Tijd dat je weer aan het werk gaat.
origineel gepost door ahrend origineel gepost door Edvries Oké dan! je vergeet er 1;van geen chroom,naar teveel chroom :jerry:jerry Tijd dat je weer aan het werk gaat.
A ahrend Loopt hier de deur plat 1 dec 2010 #136 je vergeet er 1;van geen chroom,naar teveel chroom :jerry:jerry [/quote] Tijd dat je weer aan het werk gaat. [/quote] Nee man da word wel volgend jaar,ik lijd helse pijnen
je vergeet er 1;van geen chroom,naar teveel chroom :jerry:jerry [/quote] Tijd dat je weer aan het werk gaat. [/quote] Nee man da word wel volgend jaar,ik lijd helse pijnen
A ahrend Loopt hier de deur plat 1 dec 2010 #137 je vergeet er 1;van geen chroom,naar teveel chroom :jerry:jerry [/quote] Tijd dat je weer aan het werk gaat. [/quote] Nee man da word wel volgend jaar,ik lijd helse pijnen
je vergeet er 1;van geen chroom,naar teveel chroom :jerry:jerry [/quote] Tijd dat je weer aan het werk gaat. [/quote] Nee man da word wel volgend jaar,ik lijd helse pijnen
A afterburner27 Komt hier geregeld 4 dec 2010 #138 origineel gepost door Edvries 4 honderdjes of 8 vijftigjes of 40 tientjes. Eindejaarsaanbieding. Normaal 500 geloof ik. Peet kan niet zien hoe snel die op de honderd zit, gaat namelijk te snel.. Nah!, ik geloof er niks van, met 3 man tegelijk, en dan allemaal hetzelfde betalen...volgens mij zijn er prijsafspraken gemaakt...:angel
origineel gepost door Edvries 4 honderdjes of 8 vijftigjes of 40 tientjes. Eindejaarsaanbieding. Normaal 500 geloof ik. Peet kan niet zien hoe snel die op de honderd zit, gaat namelijk te snel.. Nah!, ik geloof er niks van, met 3 man tegelijk, en dan allemaal hetzelfde betalen...volgens mij zijn er prijsafspraken gemaakt...:angel
A afterburner27 Komt hier geregeld 4 dec 2010 #139 origineel gepost door Edvries 4 honderdjes of 8 vijftigjes of 40 tientjes. Eindejaarsaanbieding. Normaal 500 geloof ik. Peet kan niet zien hoe snel die op de honderd zit, gaat namelijk te snel.. Nah!, ik geloof er niks van, met 3 man tegelijk, en dan allemaal hetzelfde betalen...volgens mij zijn er prijsafspraken gemaakt...:angel
origineel gepost door Edvries 4 honderdjes of 8 vijftigjes of 40 tientjes. Eindejaarsaanbieding. Normaal 500 geloof ik. Peet kan niet zien hoe snel die op de honderd zit, gaat namelijk te snel.. Nah!, ik geloof er niks van, met 3 man tegelijk, en dan allemaal hetzelfde betalen...volgens mij zijn er prijsafspraken gemaakt...:angel
S Spacejam Hoort bij de inboedel 4 dec 2010 #140 toch mooie waardes eigenlijk. Ik kan met m'n astratje helaas niet hoger dan 340nm vanwege de versnellingsbak . Ik had ook graag 400nm gewild :wors
toch mooie waardes eigenlijk. Ik kan met m'n astratje helaas niet hoger dan 340nm vanwege de versnellingsbak . Ik had ook graag 400nm gewild :wors