Dat hele fanatieke is ook niet leuk zeker niet op de weg.
Heb dat al een keer met een Peugeot gehad, een volledig verbouwde 106 Plastic Fantastic GTi..
Ik rijdt met mijn Astra-F Station > Geheel Origineel > op de A29 richting Brabant met een gangetje van 140...
Ik haalt m in, omdat ie 120km/u rijdt ongeveer..
Komt ie ineens Voorbij vliegen, en dan weer afzakken, ik er weer voorbij..
tot ik het zat ben, en ook maar effe het gas in trap...
Hij probeert me tevergeefs bij te houden, jammer voor hem dan, zo'n C20NE blijft een machtige machine!!
hij was aardig klein geworden in de spiegel, denk nu is het klaar, weer richting de 140km/u.
en lekker door tuffen, komt ie voorbij, snijden, vol in de Ankers, rare gebaren en DE vinger uiteraard...
denk ik bij mijn eigen, ach is je eigen schuld, jij daagt uit...
maar zo'n imbeciel zal nog gekker worden, voor het zelfde geld duik je achterin bij zo'n sukkel omdat ie vol op de rem gaat....
Zeer onnodig.. vind ik persoonlijk..
Ik heb eerlijk gezegd wel goeie ervaringen met VW rijders (heb er een paar waar ik voor repareer zelfs).
ook met sprintjes en gekkigheid..
meestal eindigd het wel met een duimpje voor degene die wint...
zo heb ik op de autobahn een keer een Duimpje gekregen van de bestuurder van zo'n platgeslagen Kever met 6pitter boxer erin (porsche 911 turbo van 1989), die kon ik lekker vervelen met de ongeblazen 2.5 V6.. dat vond ie prachtig...
en andersom ook wel lopen etteren met R32's op de autobahn, sommige sneller als ik, en sommige langzamer, maar gewoon leuk..
mag ook wel eens gezegd worden...
Willem