D2S xenonkoplampen

rectificatie, te snel gekeken laatste foto niet goed bekeken, die maakt een hoop duidelijk. dat is een aangepaste fitting inderdaad.

maar dat zijn ze zeker niet allemaal!!!!

normaal past het niet als je een ''Echte'' D2S fitting hebt.

bij de origs staan bijde lampen op 1poot boven elkaar.. (tenmisnte bij de blauwe Coupe alhier..)

Willem

Ahh ik was al bijna zover om ff een d2s lamp dr in te steken en foto te maken. Want het past bij die van mij echt. D2S vallen iets dieper dan de h7 maar passen beide zonder dat ze los zitten of gaan trillen ofzo. Dus dr waren toch tijwfels haha??

Weer wat geleerd in iedergeval er zijn dus verschillende uitvoeringen van de depo lampen niet enkel multistekker maar denk ook dus wel niet d2s / h7 of d2s en h7

Maar ben bang dat de topicstarter wel enkel lampen heeft waar de d2s passen.

op mijn pootje staat H7 D2S.

Had ik nog niet gezien.

Had wel onder het pootje net boven de plek waar de xenon in moet, dat daar H7 en D2S staat en meende dat dit voor dimlicht en grootlicht was.

En als ik de foto bekijk van Haasje 17 dan heb ik denk ik dezelfde koplamp

maar zit ik nog wel met de vraag hoe ik de xenon vast zet in de projectorlamp

Bij mij zit de xenon lamp vast met een zwat kunstof ring welke je een kwartslag kunt draaien. En vervolgens klemt deze de xenon lamp vast.

De andere zit vast met een soort van metalen ijzerdraadjes (klemetjes). Met d2s lampen kun je de ring net wat verder draaien.

Maar heb er ook gezien welke bij beide kanten die klemmen hebben.

Zo te horen heb je dan of de originele units of de eerste DEPO's en daar zit standaard geen zwarte ring bij (net als de lampjes voor de richtingaanwijzer).

Er heeft een How to van mij gestaan waarin alle stappen staan uitgelegd met artikel nummers ed erbij om deze units in je Astra G te kunnen bouwen. Die How To kan ik op OF niet meer vinden maar nog wel op onze eigen site : http://www.astratuningclub.nl/viewtopic.php?f=126&t=797" onclick="window.open(this.href);return false;

nee, heb depo projectorlampen, maar deze zijn exact gelijk aan de originele units.

heb deze lampen via marktplaats particulier gekocht, maar zijn splinternieuw. nooit in een auto gezeten en in originele doos.

ben vanmorgen naar de dealer gerden en heb pasringen gehaald die voor de D2Slampen word gebruikt.

dat moest passen volgens hun

En bij mij zit daar dus een kunstof ring overheen welke de h7 lamp erin klemt. Mischien zijn die ringen los te krijgen?

Terug
Naar boven