S soepkiepe Forumbewoner 12 sep 2013 #64 ZO DAN!!! toen als ik dit topic wat door neusde had ik aan de hand van de berichten een beetje verwacht dat ie gesloopt was haha maar dit ziet er top uit.. leuk he, dan terug te lezen hoeveel commentaar ze hadden op de "verotte" kadett haha maar meer foto's zijn welkom
ZO DAN!!! toen als ik dit topic wat door neusde had ik aan de hand van de berichten een beetje verwacht dat ie gesloopt was haha maar dit ziet er top uit.. leuk he, dan terug te lezen hoeveel commentaar ze hadden op de "verotte" kadett haha maar meer foto's zijn welkom
E emiel5 Komt weleens kijken 13 sep 2013 #65 Ik zal vandaag nog een paar fotos erop zetten. Staan op m'n pc
E emiel5 Komt weleens kijken 14 sep 2013 #66 Dat strak maken, waar ik zo veel werk mee zou hebben, viel wel mee :hmmz In de grondverf, op de oprijplaten Kruisje lassen Wie zei dat rollen niet strak kon worden??
Dat strak maken, waar ik zo veel werk mee zou hebben, viel wel mee :hmmz In de grondverf, op de oprijplaten Kruisje lassen Wie zei dat rollen niet strak kon worden??
S soepkiepe Forumbewoner 14 sep 2013 #67 echt wel netjes geworden :thumb zet je die golf bumper er ook nog weer op dan? haha