D KADETT meeting (interesse peiling)

soepkiepe

Forumbewoner
gewoon om eens te zien wie het wat lijkt.

op het d kadett forum ook al rond gevraagd.

google geeft aan dat putten zobeetje het midden van nl is, dus dat zal misschien een locatie kunnen worden.

de vraag is..

mocht de meeting wel door gaan, wie van de d kadett rijders zouden er dan wel willen komen?

het probleem waar de "discussie" nu wat op blijft hangen is het volgende..

voor sommigen is het een heel eindje rijden, kan me voorstellen dat niet iedereen dat wil.

maar de meesten zeggen nu.. "ik heb geen zin om zo eind te rijden voor maar een paar kadettjes."

enigzins begrijpelijk, maar als iedereen met dat idee niet op komt dagen dan word het zeker een saaie meeting.

dus..

wie van de d kadett rijders ziet er wel wat in en heeft het er wel voor over om te rijden.

VOOR DE DUIDELIJKHEID!!

de meeting zal dit jaar sowieso niet worden.

mocht er genoeg interesse zijn word het volgend jaar of zo.

De E-Kadett meeting onlangs was ook met een paar Kadettjes, toch nog een stuk of 15 denk ik maar heel gezellig met als voordeel dat je mooi met iedereen kunt ouwehoeren over je trots op wielen.

ik ga morgen ff een lijstje maken vanaf dit forum en vanaf het d kadett forum.

aan de hand daar van eens zien als het ook de moeite waar is om wat te gaan regelen.

@saluma wrote:Ik kom ook,zeg gewoon tegen iedereen dat ik ook een D Kadett heb hahahaha

vind ik leuk!

haha iederene is welkom, zit er aan te denken om de zelfde locatie te doen als waar jullie de e meeting deden, hebben jullie daar toestemming voor gevraagd? of ben je er gewoon gaan staan?

@soepkiepe wrote:@saluma wrote:Ik kom ook,zeg gewoon tegen iedereen dat ik ook een D Kadett heb hahahaha

vind ik leuk!

haha iederene is welkom, zit er aan te denken om de zelfde locatie te doen als waar jullie de e meeting deden, hebben jullie daar toestemming voor gevraagd? of ben je er gewoon gaan staan?

Mwa, ik zou een andere plek uitzoeken.

Ik heb nu 2x op die windrijke plaats gestaan en was 2x in de schijterij :jerry :jerry

Een bosrijke omgeving ??

Rik :D

we zullen zien, helaas nog geen tijd gehad om een locatie te zoeken.

zal eens op het d kadett forum kijken, daar kreeg ik een tip per pb, daar is ook voor de kids wat bij, das altijd leuk ;)

Dan kan ik ook wel eens komen kijken met mijn D-Kadett op steroide (hatchback).

Willem

Sent from my GT-I8190 using Tapatalk

leuk dat dit topic steeds vaker terug komt, mijn zin was aardig minder geworden, nu ik zie dat er toch veel interesse blijkt te zijn zal ik er binnenkort ff mee bezig gaan.

moet wel eerst mijn eigen kadett klaar zien te maken haha

Terug
Naar boven