S soepkiepe Forumbewoner 11 jul 2015 #2 Aanwezig: 1. Soepkiepe. 2. 3. 4. 5. 6. Quoten aub. Hebben we beetje overzicht haha
A astrawez Loopt hier de deur plat 2 aug 2015 #4 Ik denk dat iedereen al wel op het dkadett forum en de Facebook pagina heeft gereageerd.
K KadAstra-EF Forumbewoner 21 sep 2015 #5 Komende zondag is het zover :thumb De D Kadett meeting op het terrein van Sterntrucks te Nijkerk. Vanaf 13:00 tot de laatste weg gaat. Rik
Komende zondag is het zover :thumb De D Kadett meeting op het terrein van Sterntrucks te Nijkerk. Vanaf 13:00 tot de laatste weg gaat. Rik
S soepkiepe Forumbewoner 24 sep 2015 #6 De weersverwachtingen zien er goed uit! Hoop op een mooie opkomst.
K KadAstra-EF Forumbewoner 25 sep 2015 #7 Inderdaad mooi weer die zondag. De stoelen gaan weer mee. Rik
K KadAstra-EF Forumbewoner 27 sep 2015 #8 Voor de mensen die het zich interesseren, hier de foto's van de gezellige D Meeting: Een paar fietsers die even kwamen kijken :thumb :thumb :thumb :thumb :thumb :thumb :thumb
Voor de mensen die het zich interesseren, hier de foto's van de gezellige D Meeting: Een paar fietsers die even kwamen kijken :thumb :thumb :thumb :thumb :thumb :thumb :thumb
G g-astraa Komt hier geregeld 27 sep 2015 #9 ik kwam aan het eind van de middag langs toen was iedereen al weg.
K KadAstra-EF Forumbewoner 27 sep 2015 #10 @g-astraa wrote:ik kwam aan het eind van de middag langs toen was iedereen al weg. Tegen sluitingstijd dus. Toen waren wij al weg ja. Rond 16:15 zijn we gaan afsluiten Rik
@g-astraa wrote:ik kwam aan het eind van de middag langs toen was iedereen al weg. Tegen sluitingstijd dus. Toen waren wij al weg ja. Rond 16:15 zijn we gaan afsluiten Rik
S soepkiepe Forumbewoner 27 sep 2015 #11 We zijn inderdaad eerder weg gegaan. Iedereen ging tegen 4 weg. Leek me een beetje onnodig om dan in mijn eentje te blijven staan haha.
We zijn inderdaad eerder weg gegaan. Iedereen ging tegen 4 weg. Leek me een beetje onnodig om dan in mijn eentje te blijven staan haha.