origineel gepost door jeangt
glenn, nu zie ik jou dett zeg maar vrij laag op de foto staan. Ik heb zelf dus de achterste veerschotels van een e-kadett in mij d-kadet schotels gelast, met 45mm verlagingsveren (ook e-kadett). Alleen heb ik het idee dat mijn std. schokbrekers dit niet echt trekken. Hoe heb jij dit?
Heb voor e-kadett poten, ook met toplagers van een e-kadett. Daarvan gaat die ook al een behoorlijk stuk omlaag. Zeg maar dat hij voor precies goed staat. Achter nu ook, alleen hij moet wat stugger. Ik zal eerst mijn hulpveren er eens in plaatsen en kijken wat dat scheelt.
En zal binnekort wel eens een project-pagina maken, want jullie hebben nog lang niet al het werk gezien. En er staat ook nog heel wat te wachten.
Achter heb ik KW dempers die in hardheid verstelbaar zijn. icm -80 veren achter. En voor heb ik een schroefset van KW ook in hardheid te verstellen. Mijn veerspiralen liggen bijna tegen mekaar aan. Dus achter veert hij sowieso eigenlijk niet.
Ik ben benieuwd naar je projectpage !

altijd leuk om de kadettjes van andere te zien
Ik heb btw nog stugge V-maxx achterdempers voor D kadett liggen. Dus mocht je interesse hebben