Wegens remmen upgrade, me detje is nu voorzien van gsi 8v remmen rondom, alleen remt hij nog niet zoals het moet zijn. Nu heb ik van mijn donor kadett gsi al de rembekrachtiger en hoofdremcilinder getrokken, alleen is mijn vraag, past dit zo, zonder veel aanpassingen.
Aangezien de kadett mijn daily driver is, moet het in een middag/avond gebeuren.
Ik zie jullie reacties wel.
Aangezien de kadett mijn daily driver is, moet het in een middag/avond gebeuren.
Ik zie jullie reacties wel.