S Spijkcity Komt hier geregeld 25 nov 2012 #21 @D_Kadett wrote:Yep deze heb ik liggen Mijn dank is groot :wors :wors
G GlennGSI Hoort bij de inboedel 25 nov 2012 #22 beter ff een nieuwe bij de automatrialenzaak halen. anders heb je weer van die 2dehands ouwe rommel derin.. Dingen kosten de kop niet
beter ff een nieuwe bij de automatrialenzaak halen. anders heb je weer van die 2dehands ouwe rommel derin.. Dingen kosten de kop niet
K KadAstra-EF Forumbewoner 25 nov 2012 #23 @GlennGSI wrote:beter ff een nieuwe bij de automatrialenzaak halen. anders heb je weer van die 2dehands ouwe rommel derin.. Dingen kosten de kop niet Die 2e handse rommel houd het vaak nog langer uit dan een nieuwe !!!!!!! IK SPREEK UIT ERVARING :sleeping Rik
@GlennGSI wrote:beter ff een nieuwe bij de automatrialenzaak halen. anders heb je weer van die 2dehands ouwe rommel derin.. Dingen kosten de kop niet Die 2e handse rommel houd het vaak nog langer uit dan een nieuwe !!!!!!! IK SPREEK UIT ERVARING :sleeping Rik
A Andreas.Berger Loopt hier de deur plat 25 nov 2012 #24 ik denk niet dat je een lichtschakelaar zomaar in een automatrialen zaak kunt halen
D D_Kadett Komt weleens kijken 25 nov 2012 #25 Volgens mij zijn ze niet meer te krijgen. Ik heb bij al mn kadetjes welke naar de sloop zijn gegaan onderdelen eruit gehaald.
Volgens mij zijn ze niet meer te krijgen. Ik heb bij al mn kadetjes welke naar de sloop zijn gegaan onderdelen eruit gehaald.
G GlennGSI Hoort bij de inboedel 26 nov 2012 #27 Ik heb der toen 1 bij de autmaterialen zaak gehaald. Gewoon febi dingetje.. eurotje of 6 oid
K KadAstra-EF Forumbewoner 26 nov 2012 #28 @Spijkcity wrote:Heb er al 1 dankzij D-Kadett Goed geregeld :wors Rik
S Spijkcity Komt hier geregeld 27 nov 2012 #29 Morgen ff naar deze velgen kijken 195-45-15 Mijn d kadett is nog niet verlaagd dus past makkelijk
S Spijkcity Komt hier geregeld 27 nov 2012 #30 Als ze passen dan zijn ze voor mij Alleen het hard spuit ik denk in kleur van mijn Dett
S Spijkcity Komt hier geregeld 27 nov 2012 #31 Heb ze er ff voorgezet want ik heb ze net geschuurd en gespoten en nee olieplekje lag er al en niet van mijn Dett
Heb ze er ff voorgezet want ik heb ze net geschuurd en gespoten en nee olieplekje lag er al en niet van mijn Dett
D D_Kadett Komt weleens kijken 29 nov 2012 #35 Kadettje moet inderdaad omlaag met deze velgen.... Veren heb ik liggen!
S Spijkcity Komt hier geregeld 29 nov 2012 #36 @D_Kadett wrote:Kadettje moet inderdaad omlaag met deze velgen.... Veren heb ik liggen! hoi,heb je en pm gestuurd
@D_Kadett wrote:Kadettje moet inderdaad omlaag met deze velgen.... Veren heb ik liggen! hoi,heb je en pm gestuurd
M mopar Komt weleens kijken 1 dec 2012 #37 Jaja vandaag gespot, rond 6:45 richting de maasvlakte (euromax) zeer mooie kadett, velgen staan er heel goed onder. Gr Wim ( ook een dugger) :thumb
Jaja vandaag gespot, rond 6:45 richting de maasvlakte (euromax) zeer mooie kadett, velgen staan er heel goed onder. Gr Wim ( ook een dugger) :thumb
S Spijkcity Komt hier geregeld 1 dec 2012 #38 @mopar wrote:Jaja vandaag gespot, rond 6:45 richting de maasvlakte (euromax) zeer mooie kadett, velgen staan er heel goed onder. Gr Wim ( ook een dugger) :thumb Het dat klopt man hahaha,dagdienst overwerk Emx ja
@mopar wrote:Jaja vandaag gespot, rond 6:45 richting de maasvlakte (euromax) zeer mooie kadett, velgen staan er heel goed onder. Gr Wim ( ook een dugger) :thumb Het dat klopt man hahaha,dagdienst overwerk Emx ja