Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik had op de GTS C2 Bridgestone banden liggen en die hadden nagenoeg geen last van Cuppen gelukkig. Helaas waren ze alle 4 aan vervanging toe en heb nu gekozen voor de Vredestein Ultrac Sessanta desingn by Giugairo. Tot 50 per uur zoemen ze wat maar daar boven zijn ze stil, voorals nog.
Waarom geen Bridgestone weer genomen hoor ik jullie denken, omdat de Bridgestone een hele stugge en harde band is die totaal geen enkel comfort biedt, ze slaan hard op kleine dwars riggels en ik vind ze niet echt stabiel tijdens rechtuit rijden. De Vredesteins hebben me wat dat betreft al positief verrast, hopen dat ze geen al te groot lawaai gaan geven over een paar duizend kilometer. Doen de dat wel laat ik ze even strippen bij Van Aalderen banden in Vriezenveen en dan ben je weer een hele tijd van het lawaai af..
Hmm, onder de Vectra B en Astra G coupe, had ik Goodyear Eagle F1, en deze banden bevielen echt super. nooit herrie en perfecte wegligging in de zomer. tis alleen een wat hardere band, mischien dat ik daar 2 van aanschaf als ze aan vervanging toe zijn, en ze betaalbaar zijn