M Mich Post best veel 11 jan 2011 #1 Ik neem aan dat er wel Calibra's van de fabriek af geleverd zijn met cruise control???? Zou dit redelijk makkelijk achteraf te monteren zijn??
Ik neem aan dat er wel Calibra's van de fabriek af geleverd zijn met cruise control???? Zou dit redelijk makkelijk achteraf te monteren zijn??
O Oenatje Hoort bij de inboedel 11 jan 2011 #2 denk niet dat calibra cc had, inbouw is te doen, neem een setje uit een omega b. wel van een 4 cilinder.
denk niet dat calibra cc had, inbouw is te doen, neem een setje uit een omega b. wel van een 4 cilinder.
P Pastra Loopt hier de deur plat 11 jan 2011 #3 Cruise control is op de calibra nooit geleverd af fabriek! Voor een 4-cilinder moet je idd op zoek naar een omega B 4-cilinder. Deze hebben ook nog een mechanische CC. Voor de 6-cilinder calibra's moet je ook een omega b 6-cilinder CC-systeem hebben. Let wel-> benzinemodellen
Cruise control is op de calibra nooit geleverd af fabriek! Voor een 4-cilinder moet je idd op zoek naar een omega B 4-cilinder. Deze hebben ook nog een mechanische CC. Voor de 6-cilinder calibra's moet je ook een omega b 6-cilinder CC-systeem hebben. Let wel-> benzinemodellen
O Oenatje Hoort bij de inboedel 11 jan 2011 #4 denk niet dat calibra cc had, inbouw is te doen, neem een setje uit een omega b. wel van een 4 cilinder.
denk niet dat calibra cc had, inbouw is te doen, neem een setje uit een omega b. wel van een 4 cilinder.
L lemmuh Komt hier geregeld 11 jan 2011 #5 Het verschil tussen die 4/6 cilinders is toch alleen de lengte van de kabel? Jeroen
P Pastra Loopt hier de deur plat 11 jan 2011 #6 Cruise control is op de calibra nooit geleverd af fabriek! Voor een 4-cilinder moet je idd op zoek naar een omega B 4-cilinder. Deze hebben ook nog een mechanische CC. Voor de 6-cilinder calibra's moet je ook een omega b 6-cilinder CC-systeem hebben. Let wel-> benzinemodellen
Cruise control is op de calibra nooit geleverd af fabriek! Voor een 4-cilinder moet je idd op zoek naar een omega B 4-cilinder. Deze hebben ook nog een mechanische CC. Voor de 6-cilinder calibra's moet je ook een omega b 6-cilinder CC-systeem hebben. Let wel-> benzinemodellen
O Oenatje Hoort bij de inboedel 11 jan 2011 #7 ja alleen lengte verschil, units zijn allemaal gelijk gewoon 1 van een 4 cilinder, dan is de kabel lang zat
ja alleen lengte verschil, units zijn allemaal gelijk gewoon 1 van een 4 cilinder, dan is de kabel lang zat
M Mich Post best veel 12 jan 2011 #8 Een cc van een Vectra B moet dan volgens mij ook wel passen toch?
L lemmuh Komt hier geregeld 11 jan 2011 #9 Het verschil tussen die 4/6 cilinders is toch alleen de lengte van de kabel? Jeroen
O Oenatje Hoort bij de inboedel 12 jan 2011 #10 ja dat past, die moet je van een v6 nemen, dan is de kabel lekker lang
O Oenatje Hoort bij de inboedel 11 jan 2011 #11 ja alleen lengte verschil, units zijn allemaal gelijk gewoon 1 van een 4 cilinder, dan is de kabel lang zat
ja alleen lengte verschil, units zijn allemaal gelijk gewoon 1 van een 4 cilinder, dan is de kabel lang zat
M Mich Post best veel 12 jan 2011 #12 Een cc van een Vectra B moet dan volgens mij ook wel passen toch?
wim-v6 Forumbewoner 12 jan 2011 #13 Heel lang zelfs (is volgens mij de langste). alleen weinig te vinden denk ik zo. Willem
O Oenatje Hoort bij de inboedel 12 jan 2011 #15 ja dat past, die moet je van een v6 nemen, dan is de kabel lekker lang
I InjectTheVenom Hoort bij de inboedel 13 jan 2011 #16 [rquote=1840459&tid=140285&author=sw16v]Een olifant heeft toch de langste wat zijn de lengtes in cm's van de kabels, om dit te vergelijken/bemeten.[/rquote] Ik heb even geen meetlint bij de hand maar dit is de vergelijking tussen kort en lang:
[rquote=1840459&tid=140285&author=sw16v]Een olifant heeft toch de langste wat zijn de lengtes in cm's van de kabels, om dit te vergelijken/bemeten.[/rquote] Ik heb even geen meetlint bij de hand maar dit is de vergelijking tussen kort en lang:
wim-v6 Forumbewoner 12 jan 2011 #17 Heel lang zelfs (is volgens mij de langste). alleen weinig te vinden denk ik zo. Willem
I InjectTheVenom Hoort bij de inboedel 13 jan 2011 #19 [rquote=1840459&tid=140285&author=sw16v]Een olifant heeft toch de langste wat zijn de lengtes in cm's van de kabels, om dit te vergelijken/bemeten.[/rquote] Ik heb even geen meetlint bij de hand maar dit is de vergelijking tussen kort en lang:
[rquote=1840459&tid=140285&author=sw16v]Een olifant heeft toch de langste wat zijn de lengtes in cm's van de kabels, om dit te vergelijken/bemeten.[/rquote] Ik heb even geen meetlint bij de hand maar dit is de vergelijking tussen kort en lang: