C chieltjuh Loopt hier de deur plat 12 apr 2013 #41 gaat de canbus roet in het eten gooien zeker? en moet ik een werkende koppelingschakelaar hebben.
wim-v6 Forumbewoner 12 apr 2013 #42 jup Als je mazzel hebt zit deze er zelfs al, en anders zou deze voorgestekkerd kunnen zijn.. willem
M Maik926 Lid 12 apr 2013 #43 beste forumleden, ik ben maikel en ben trotse eigenaar van een astra h Nu zit ik met een vraag ik heb geen cruise-control op de wagen . Maar nu heb ik zo een hendel besteld gaat die werken of lukt dat niet ? mvg maikel
beste forumleden, ik ben maikel en ben trotse eigenaar van een astra h Nu zit ik met een vraag ik heb geen cruise-control op de wagen . Maar nu heb ik zo een hendel besteld gaat die werken of lukt dat niet ? mvg maikel
wim-v6 Forumbewoner 12 apr 2013 #44 jup Als je mazzel hebt zit deze er zelfs al, en anders zou deze voorgestekkerd kunnen zijn.. willem
M Maik926 Lid 12 apr 2013 #45 beste forumleden, ik ben maikel en ben trotse eigenaar van een astra h Nu zit ik met een vraag ik heb geen cruise-control op de wagen . Maar nu heb ik zo een hendel besteld gaat die werken of lukt dat niet ? mvg maikel
beste forumleden, ik ben maikel en ben trotse eigenaar van een astra h Nu zit ik met een vraag ik heb geen cruise-control op de wagen . Maar nu heb ik zo een hendel besteld gaat die werken of lukt dat niet ? mvg maikel
C chieltjuh Loopt hier de deur plat 12 apr 2013 #46 @ wim, bedankt!(ik heb geen schakelaar dus eerst maar eens kijken of de stekker ergens achter mijn tellerunit zit) @maikel. dit werkt alleen als je een koppelingschakelaar hebt(deze vind je boven je pedaal) ook moet je de cruisecontrol activeren met opcom.
@ wim, bedankt!(ik heb geen schakelaar dus eerst maar eens kijken of de stekker ergens achter mijn tellerunit zit) @maikel. dit werkt alleen als je een koppelingschakelaar hebt(deze vind je boven je pedaal) ook moet je de cruisecontrol activeren met opcom.
M Maik926 Lid 12 apr 2013 #47 weet iemand hoe die koppelingschakelaar eruit ziet a u b van astra h ? foto? Mvg maikel
C chieltjuh Loopt hier de deur plat 12 apr 2013 #48 @ wim, bedankt!(ik heb geen schakelaar dus eerst maar eens kijken of de stekker ergens achter mijn tellerunit zit) @maikel. dit werkt alleen als je een koppelingschakelaar hebt(deze vind je boven je pedaal) ook moet je de cruisecontrol activeren met opcom.
@ wim, bedankt!(ik heb geen schakelaar dus eerst maar eens kijken of de stekker ergens achter mijn tellerunit zit) @maikel. dit werkt alleen als je een koppelingschakelaar hebt(deze vind je boven je pedaal) ook moet je de cruisecontrol activeren met opcom.
M Maik926 Lid 12 apr 2013 #49 weet iemand hoe die koppelingschakelaar eruit ziet a u b van astra h ? foto? Mvg maikel
C chieltjuh Loopt hier de deur plat 12 apr 2013 #50 google anders eerst even, op clutch switch astra h vind je echt genoeg foto's
C chieltjuh Loopt hier de deur plat 12 apr 2013 #51 google anders eerst even, op clutch switch astra h vind je echt genoeg foto's
M Maik926 Lid 12 apr 2013 #52 dankje wel chieltjuh voor de hulp!!! er zit een op dus nu heb ik de cruise control hendel ook geplaats wat is nu het volgende dat er nog moet gebeuren?? Ik heb een opcom besteld is dat moeilijk voor dat zelf te programmeren in de opel garage willen ze niet !??? Mvg maikel
dankje wel chieltjuh voor de hulp!!! er zit een op dus nu heb ik de cruise control hendel ook geplaats wat is nu het volgende dat er nog moet gebeuren?? Ik heb een opcom besteld is dat moeilijk voor dat zelf te programmeren in de opel garage willen ze niet !??? Mvg maikel
C chieltjuh Loopt hier de deur plat 12 apr 2013 #53 Alleen programeren met opcom, ik heb ooit een how to geplaats bij de gereedschappen. :thumb
M Maik926 Lid 12 apr 2013 #54 dankje wel chieltjuh voor de hulp!!! er zit een op dus nu heb ik de cruise control hendel ook geplaats wat is nu het volgende dat er nog moet gebeuren?? Ik heb een opcom besteld is dat moeilijk voor dat zelf te programmeren in de opel garage willen ze niet !??? Mvg maikel
dankje wel chieltjuh voor de hulp!!! er zit een op dus nu heb ik de cruise control hendel ook geplaats wat is nu het volgende dat er nog moet gebeuren?? Ik heb een opcom besteld is dat moeilijk voor dat zelf te programmeren in de opel garage willen ze niet !??? Mvg maikel
C chieltjuh Loopt hier de deur plat 12 apr 2013 #55 Alleen programeren met opcom, ik heb ooit een how to geplaats bij de gereedschappen. :thumb
M marijnl1988 Loopt hier de deur plat 13 apr 2013 #57 Kijk daar hebben we nog eens wat aan Ik bezit zelf een x20xev motor 4 polige stekker erin Koppeling schakelaar erin Cc unit plaatsen en aan de gasnippel maken Hendel erin En het werkte zonder enig probleem Wat een optie is dit !!! Nu heeft mijn vader een zafira (zat orgineel cc in ) Altans toen hij hem kocht zat de hendel er al in (maar heeft nooit gewerkt) En met mijn op-com kon ik niks vinden Nu weet ik iniedergeval wat ik eens kan proberen Ik weet alleen niet welke motor code hij heeft :???:
Kijk daar hebben we nog eens wat aan Ik bezit zelf een x20xev motor 4 polige stekker erin Koppeling schakelaar erin Cc unit plaatsen en aan de gasnippel maken Hendel erin En het werkte zonder enig probleem Wat een optie is dit !!! Nu heeft mijn vader een zafira (zat orgineel cc in ) Altans toen hij hem kocht zat de hendel er al in (maar heeft nooit gewerkt) En met mijn op-com kon ik niks vinden Nu weet ik iniedergeval wat ik eens kan proberen Ik weet alleen niet welke motor code hij heeft :???:
Opeltje17 Forumbewoner 13 apr 2013 #59 @marijnl1988 wrote:Kijk daar hebben we nog eens wat aan Ik bezit zelf een x20xev motor 4 polige stekker erin Koppeling schakelaar erin Cc unit plaatsen en aan de gasnippel maken Hendel erin En het werkte zonder enig probleem Wat een optie is dit !!! Nu heeft mijn vader een zafira (zat orgineel cc in ) Altans toen hij hem kocht zat de hendel er al in (maar heeft nooit gewerkt) En met mijn op-com kon ik niks vinden Nu weet ik iniedergeval wat ik eens kan proberen Ik weet alleen niet welke motor code hij heeft :???: Een B zafira? hoeveel pk? dan weet ik de motor code wel.
@marijnl1988 wrote:Kijk daar hebben we nog eens wat aan Ik bezit zelf een x20xev motor 4 polige stekker erin Koppeling schakelaar erin Cc unit plaatsen en aan de gasnippel maken Hendel erin En het werkte zonder enig probleem Wat een optie is dit !!! Nu heeft mijn vader een zafira (zat orgineel cc in ) Altans toen hij hem kocht zat de hendel er al in (maar heeft nooit gewerkt) En met mijn op-com kon ik niks vinden Nu weet ik iniedergeval wat ik eens kan proberen Ik weet alleen niet welke motor code hij heeft :???: Een B zafira? hoeveel pk? dan weet ik de motor code wel.
M marijnl1988 Loopt hier de deur plat 13 apr 2013 #60 Kijk daar hebben we nog eens wat aan Ik bezit zelf een x20xev motor 4 polige stekker erin Koppeling schakelaar erin Cc unit plaatsen en aan de gasnippel maken Hendel erin En het werkte zonder enig probleem Wat een optie is dit !!! Nu heeft mijn vader een zafira (zat orgineel cc in ) Altans toen hij hem kocht zat de hendel er al in (maar heeft nooit gewerkt) En met mijn op-com kon ik niks vinden Nu weet ik iniedergeval wat ik eens kan proberen Ik weet alleen niet welke motor code hij heeft :???:
Kijk daar hebben we nog eens wat aan Ik bezit zelf een x20xev motor 4 polige stekker erin Koppeling schakelaar erin Cc unit plaatsen en aan de gasnippel maken Hendel erin En het werkte zonder enig probleem Wat een optie is dit !!! Nu heeft mijn vader een zafira (zat orgineel cc in ) Altans toen hij hem kocht zat de hendel er al in (maar heeft nooit gewerkt) En met mijn op-com kon ik niks vinden Nu weet ik iniedergeval wat ik eens kan proberen Ik weet alleen niet welke motor code hij heeft :???: