G giraffe05 Lid 11 jan 2010 #1 hallo ik ben bezig met het inbouwen van cc maar mijn vraag is zit er mijn auto ook een draad voor snelheids signaal zoja waar en welke kleur mijn auto is opel vectra 2.0 van 1998
hallo ik ben bezig met het inbouwen van cc maar mijn vraag is zit er mijn auto ook een draad voor snelheids signaal zoja waar en welke kleur mijn auto is opel vectra 2.0 van 1998
J JoopvanBennekom Post best veel 11 jan 2010 #2 volgens mij zit dat in je radio stekker, kijk eens op dit deel van het forum: http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=58200 succes!
volgens mij zit dat in je radio stekker, kijk eens op dit deel van het forum: http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=58200 succes!
S speaker Hoort bij de inboedel 11 jan 2010 #3 Cruise controle stekker vindt je in de buurt van je knipperlicht-hendel. FF kapje er afhalen en dan zie je hem ( mits ie zit ingepakt ) liggen !
Cruise controle stekker vindt je in de buurt van je knipperlicht-hendel. FF kapje er afhalen en dan zie je hem ( mits ie zit ingepakt ) liggen !
S sjouke Hoort bij de inboedel 11 jan 2010 #4 idd zo te zien rij je een B1 dus heb je een grote kans dat het originele Opel CC systeem is voor bereid
idd zo te zien rij je een B1 dus heb je een grote kans dat het originele Opel CC systeem is voor bereid
O Oenatje Hoort bij de inboedel 12 jan 2010 #5 bij de wat oudere opels is rood/blauw de snelheidssignaal draad
B basje1908 Lid 25 jan 2010 #6 Hallo, ik zal me eerst ff voorstellen, ik ben bas heb een vectra station van 98 op g3 nu heb ik daar een richting aanwijzer met cruise control uit een omega op gezet. alle stekkers die op de richting aanwijzer zitten komen overeen die ik op mn vectra heb. hoe zorg ik ervoor dat ik die cruise control werkend krijg?
Hallo, ik zal me eerst ff voorstellen, ik ben bas heb een vectra station van 98 op g3 nu heb ik daar een richting aanwijzer met cruise control uit een omega op gezet. alle stekkers die op de richting aanwijzer zitten komen overeen die ik op mn vectra heb. hoe zorg ik ervoor dat ik die cruise control werkend krijg?