E Erwin1987 Hoort bij de inboedel 4 nov 2011 #21 ik heb de hele handel dus binnen op de kabel na, maar ik snap nog niet hoe die cruise control werkt.... er zitten 3 knoppen op I,O en R wat is wat? Erwin
ik heb de hele handel dus binnen op de kabel na, maar ik snap nog niet hoe die cruise control werkt.... er zitten 3 knoppen op I,O en R wat is wat? Erwin
O Oenatje Hoort bij de inboedel 4 nov 2011 #22 bediening: cc schakelaar: I = inschakelen van de cc, als je deze indrukt terwijl de cc actief is versnel je. (ingedrukt houden) R = terugnemen van gas als de cc actief is (ingedrukt houden) O = uitschakelen van cc koppeling indrukken = uitschakelen cc rem indrukken = uitschakelen cc R= Ook voor het terughalen van de laatst gereden snelheid na bv afremmen
bediening: cc schakelaar: I = inschakelen van de cc, als je deze indrukt terwijl de cc actief is versnel je. (ingedrukt houden) R = terugnemen van gas als de cc actief is (ingedrukt houden) O = uitschakelen van cc koppeling indrukken = uitschakelen cc rem indrukken = uitschakelen cc R= Ook voor het terughalen van de laatst gereden snelheid na bv afremmen
O Oenatje Hoort bij de inboedel 4 nov 2011 #23 bediening: cc schakelaar: I = inschakelen van de cc, als je deze indrukt terwijl de cc actief is versnel je. (ingedrukt houden) R = terugnemen van gas als de cc actief is (ingedrukt houden) O = uitschakelen van cc koppeling indrukken = uitschakelen cc rem indrukken = uitschakelen cc R= Ook voor het terughalen van de laatst gereden snelheid na bv afremmen
bediening: cc schakelaar: I = inschakelen van de cc, als je deze indrukt terwijl de cc actief is versnel je. (ingedrukt houden) R = terugnemen van gas als de cc actief is (ingedrukt houden) O = uitschakelen van cc koppeling indrukken = uitschakelen cc rem indrukken = uitschakelen cc R= Ook voor het terughalen van de laatst gereden snelheid na bv afremmen
E Erwin1987 Hoort bij de inboedel 8 nov 2011 #24 Net geprobeerd om het te monteren maar hoe moet ik de servo op zijn plek krijgen? Kan er vanaf geen enkele kant bij. Erwin
Net geprobeerd om het te monteren maar hoe moet ik de servo op zijn plek krijgen? Kan er vanaf geen enkele kant bij. Erwin
E Erwin1987 Hoort bij de inboedel 8 nov 2011 #25 Net geprobeerd om het te monteren maar hoe moet ik de servo op zijn plek krijgen? Kan er vanaf geen enkele kant bij. Erwin
Net geprobeerd om het te monteren maar hoe moet ik de servo op zijn plek krijgen? Kan er vanaf geen enkele kant bij. Erwin
S sw_reijnders Forumbewoner 8 nov 2011 #26 moet je sjouke ff vragen . . . die is daar naar het schijnt expert in :jerry dan heb jij nog de xel type II moet je eens een xel type I hebben met LPG installatie
moet je sjouke ff vragen . . . die is daar naar het schijnt expert in :jerry dan heb jij nog de xel type II moet je eens een xel type I hebben met LPG installatie
S sw_reijnders Forumbewoner 8 nov 2011 #27 moet je sjouke ff vragen . . . die is daar naar het schijnt expert in :jerry dan heb jij nog de xel type II moet je eens een xel type I hebben met LPG installatie
moet je sjouke ff vragen . . . die is daar naar het schijnt expert in :jerry dan heb jij nog de xel type II moet je eens een xel type I hebben met LPG installatie
E Erwin1987 Hoort bij de inboedel 8 nov 2011 #28 Sjouke waar ben je? En dan heeft ie zeker chinese handjes ofzo. Haha Ik wacht ff, mag vrijdag bij mij vast garage ff kijken of die iets weten. Erwin
Sjouke waar ben je? En dan heeft ie zeker chinese handjes ofzo. Haha Ik wacht ff, mag vrijdag bij mij vast garage ff kijken of die iets weten. Erwin
E Erwin1987 Hoort bij de inboedel 8 nov 2011 #29 Sjouke waar ben je? En dan heeft ie zeker chinese handjes ofzo. Haha Ik wacht ff, mag vrijdag bij mij vast garage ff kijken of die iets weten. Erwin
Sjouke waar ben je? En dan heeft ie zeker chinese handjes ofzo. Haha Ik wacht ff, mag vrijdag bij mij vast garage ff kijken of die iets weten. Erwin
E Erwin1987 Hoort bij de inboedel 8 nov 2011 #32 hoe ben je er bij gekomen dan als ik vragen mag? zonder de abs pomp te verwijderen? Erwin
E Erwin1987 Hoort bij de inboedel 8 nov 2011 #33 hoe ben je er bij gekomen dan als ik vragen mag? zonder de abs pomp te verwijderen? Erwin
S sw_reijnders Forumbewoner 8 nov 2011 #36 die kleine poezelige handjes die doen het hem he sjouk :jerry
S sw_reijnders Forumbewoner 8 nov 2011 #37 die kleine poezelige handjes die doen het hem he sjouk :jerry
E Erwin1987 Hoort bij de inboedel 9 nov 2011 #38 die heb ik helaas niet ik kan er maar tot de elleboog naar beneden langs de pomp. zal vrijdag is ff kijken. Erwin
die heb ik helaas niet ik kan er maar tot de elleboog naar beneden langs de pomp. zal vrijdag is ff kijken. Erwin
E Erwin1987 Hoort bij de inboedel 9 nov 2011 #39 die heb ik helaas niet ik kan er maar tot de elleboog naar beneden langs de pomp. zal vrijdag is ff kijken. Erwin
die heb ik helaas niet ik kan er maar tot de elleboog naar beneden langs de pomp. zal vrijdag is ff kijken. Erwin
D D.J.R. Loopt hier de deur plat 9 nov 2011 #40 had ik dit eerder geweten dan had ik het ook gedaan bij m'n vorige vectra. Ik kreeg het ook niet voor elkaar daarom alles van de hand gedaan. uke Gelukkig heb ik bij deze vectra geen last zit er standaard in. Dirkjan
had ik dit eerder geweten dan had ik het ook gedaan bij m'n vorige vectra. Ik kreeg het ook niet voor elkaar daarom alles van de hand gedaan. uke Gelukkig heb ik bij deze vectra geen last zit er standaard in. Dirkjan