Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Heb hem vandaag geïnstalleerd alleen nu werkt mijn groot licht niet meer. Het seinen wel maar naar achter drukken en dan aangaan niet. Met de oude hendel wel. Zou de hendel van de sloop kapot zijn?
Hencque, maakt helemaal niks uit wat voor motortype je hebt. Een Corsa/Combo B is toch niet voorbereid, dus je zult altijd een aantal aanpassingen moeten doen. Dat is wel weer wisselend per motortype(gasklephuis zit verschil in per motor). Als je twee rechterhanden hebt, kom je een heel eind met inbouwen
Dan eens bij een sloper kijken of ik zo'n servo voor onder de motorkap, een koppelingsschakelaar en een richtingaanwijzerhendeltje kan vinden.
Als ik het goed begrijp zijn dat de 3 delen die ik nodig heb. Bedrading lukt me zelf wel mbv het schema hierboven.
Hoort het spul trouwens op het remlicht aangesloten te zijn? Of heb jij het gewoon zo gemaakt en hoort er eigenlijk een extra schakelaar te zitten ofzo?