P pz83 Komt weleens kijken 10 okt 2012 #1 hallo al een tijd niet meer geweest op het forum mijn combo wil ik cruise control opzetten maar waar haal ik mijn snelheid signaal weg? zit een f13 bak achter met mechanische teller. groet peter
hallo al een tijd niet meer geweest op het forum mijn combo wil ik cruise control opzetten maar waar haal ik mijn snelheid signaal weg? zit een f13 bak achter met mechanische teller. groet peter
P pz83 Komt weleens kijken 11 okt 2012 #2 ok dankje maar waar krijgt hij zijn signaal weg dan? :thumb
P pz83 Komt weleens kijken 13 okt 2012 #4 dank jullie wel moet eigenlijk ook een koppeling schakelaar hebben zitten die bij de nieuwere typen er wel op?
dank jullie wel moet eigenlijk ook een koppeling schakelaar hebben zitten die bij de nieuwere typen er wel op?
T tamiya Komt hier geregeld 10 okt 2012 #5 Bij je TID/MID(waar je datum/tijd/temperatuur op staat aangegeven), dan moet je de rood/blauwe draad pakken
Bij je TID/MID(waar je datum/tijd/temperatuur op staat aangegeven), dan moet je de rood/blauwe draad pakken
wim-v6 Forumbewoner 13 okt 2012 #6 Ligt er aan sjors.. na 1996 zit de pusle gever op de bak, en is de Corsa-B / Combo-B voorzien van electrische teller.. Pulse is zoweizo te vinden achter de teller en op de stekker van de TID. Willem
Ligt er aan sjors.. na 1996 zit de pusle gever op de bak, en is de Corsa-B / Combo-B voorzien van electrische teller.. Pulse is zoweizo te vinden achter de teller en op de stekker van de TID. Willem