Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Nou heb hem uitgelezen nu bleek dat de kopling sensor in gedrukt zat dus deze uit getrokken en wat denk je ? ken geen gas meer geven auto loopt heel hoog stationair en geeft melding iets met gasklep noodoop ?
heb ik de boel nu verkloot met de opcom ? enige wat ik gedaan heb foutcodes proberen te verwijderen.
@Paul-VectraB wrote:Als de koppeling omhoog staat is de koppelingsschakelaar ingedrukt, dat hoort. Zodra je de koppeling indrukt, schuift de schakelaar zich uit
Wat doet de auto als je de koppelingsschakelaar verwijderd? De cc werkt dan niet, maar loopt de auto dan weer normaal?
nou die schakelaar blijft ingedrukt die schuift niet meer uit ja me de hand.
maar had de opcom er aan en kreeg allemaal codes van gaskleppenhuis.
positie sensor en iets mengsel te rijk en nog iets.
denk zelf gaskleppenhuis stuk maar hij staat al bij de garage dus hoor het morgen.
@wim-v6 wrote:Nog nooit problemen gehad met uitlezen via de opcom, ook codes wissen geeft nooit problemen..
heb je de accu al los genomen en weer aangesloten, dat wil wel helpen..
Willem
ook al geprobeerd ongeveer een uurtje er af gehad maar dat hielp helaas ook niet.
ik ga het morgen horen want staat nu bij de garage.
leek mij ook al stug dat het door de opcom kwam want daar kun je eigenlijk niet veel mee verknoeien maar goed ding hing er aan en 1x dat met gaskleppenhuis terwijl ik een uur er voor nog weg was geweest met de auto.
we zullen zien wat het precies is.
ik laat het wel ff weten.
had ook dingen gelezen op het forum dat de ecu ook niet meer fris kan zijn maar goed zie het wel.