cruise control/airco

Hallo forum leden

Mijn naam is Henk en ik heb mij zojuist angemeld op uw forum.

Ik ben in het bezit van een Astra bouw jaar 2003.

Ik wil u een probleem voorleggen en ik hoop dat een van u mij hier mee kan helpen.

Het gaat om de cruisecontrol deze werkt 100% maar,zogouw als ik de arico bezet schakeld de cruise control uit m.a.w. ik kan enkel gebruik er van maken zonder de airco bij is bij een van u dit probleem bekent.

Alvast dank voor eventuele oplossingen.
 
Terug
Naar boven