O Opeljoost Lid 20 nov 2009 #1 hallo. ik heb een opel astra 1.6 16v uit 1996, nu wil ik een afstandsbediening opde cpv inbouwen? waar moet ik kijken in de deur of ergens anders?
hallo. ik heb een opel astra 1.6 16v uit 1996, nu wil ik een afstandsbediening opde cpv inbouwen? waar moet ik kijken in de deur of ergens anders?
wim-v6 Forumbewoner 20 nov 2009 #2 rechts in de voetenruimte kap onder dashboard kastje. daar zit achter de motorcomputer de CV stuurmodule. Willem
rechts in de voetenruimte kap onder dashboard kastje. daar zit achter de motorcomputer de CV stuurmodule. Willem
M mvhagen1979 Komt weleens kijken 21 nov 2009 #3 ik heb hem rechtsreeks op de draden bij de deur aangesloten.
wim-v6 Forumbewoner 20 nov 2009 #4 rechts in de voetenruimte kap onder dashboard kastje. daar zit achter de motorcomputer de CV stuurmodule. Willem
rechts in de voetenruimte kap onder dashboard kastje. daar zit achter de motorcomputer de CV stuurmodule. Willem
M mvhagen1979 Komt weleens kijken 21 nov 2009 #5 ik heb hem rechtsreeks op de draden bij de deur aangesloten.