sloten zijn inmiddels overgezet zonder problemen
deuren is op zich niet zo moeilijk panelen losnemen greep losmaken en slot verwisselen
achterklep goed opletten paneel losnemen en dan de 2 moertjes er af draaien van de 2 tap eindjes ik heb de hele handreep zooi losgehaald was niet nodig bleek ,,wel even lekker schoonkunnen maken .
contact slot zouden we eerst geheel omzetten bij Opel hielden ze stijf de bek dicht bij vragen voor de 2 breek boutjes terwijl je met een goed werkend slot in de handen staat en de rijdende wagen voor de deur staat,, op de vraag is er truck om de breek boutjes weg te nemen en wat dat bij hun zou kosten 2 tot 21/2 uur ongeveer 160/180€ ex btw en verder antwoord jaaaaa hakken ???
dat ik zei van dan neem ik de dremel en slijp in het oude slot deel de boutjes door antwoord (ohh dat kan ook) is 15 min werk je kan er best wel goed bij ,,boutjes besteld 15€ de 2 groot is mijn verbazing bij halen boutjes zakje van 5??wat moet je er mee je hebt er maar 2 nodig en je moet ze nemen voor 7 € ze zijn daar echt de weg kwijt .:hmmz
dus in de aanbieding 5 breek bouitjes voor de contact sloten van Opel wel per 5 hoor geen deel levering .(heb je er 3 voor de breek )
ik heb via Google gelezen over een haaks 4mm pennetje en cillinder wissellen dat gedaan 5 min werk let op gaat alleen op als de sloten werken je moet namelijk in stand 2 een palletje in drukken met dat pennetje .en sleutel herkenning in de sleutel wisselen he !!!!!!!!
dit waren de slot lotgevallen van Edje Sintra
bert