Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Zijn Saab's dan geen intressante gevalletjes om turbo spul van te betrekken, de motoren die in de saabs vanaf 95 liggen zijn vaak opgebouwd vanaf opel blokken. Er is zelfs een low pressure turbo v6 geweest die in basis een 3.0 uit een omega is.
Klopt,die 235r heeft een onderblok ,met versnellings bak aansluiting vd GM
ik snap eigenlijk ook niet waarom niemand dat doet als je dat blok in een kadett of astra legt passen de assen ook zo, aansluiting homokineten is hetzelfde
Polite agent had gewonnen, die vent was toch kwaad!!
ff offtopic maar met hoeveel ben je gepakt dan dat je um 4 maanden kwijt bent:O
een vriend van mij heeft met zn R6 een r32 er flink uitgereden (dat ging vrij goed) en toen kreeg ie paar km later een stopteken. was 196 na correctie waar 120 was toegestaan. op de camerabeelden reed de auto 220+ en liep ie nog tering hard uit aangezien ie 250+ ff had aangetikt, maar na 2 weken had ie zijn rijbewijs alweer terug.... was wel eerste grote overtreding.
maar nu ben je helemaal afgestapt van snelle auto;s of alleen omgebouwde?
Klopt,die 235r heeft een onderblok ,met versnellings bak aansluiting vd GM
ik snap eigenlijk ook niet waarom niemand dat doet als je dat blok in een kadett of astra legt passen de assen ook zo, aansluiting homokineten is hetzelfde
Hoe zit het dan eigenlijk met de koppeling/startmotor en motorsteun van de motor? Past dat ook allemaal zo?