corsa met ander blok

rrkb

Lid
beste forum lezers,

ik zal mezelf eerst even voorstellen. ik ben roy kb ben 18 jaar oud en kom uit elst(gld).



mij leek het leuk om een project te maken van een opel corsa 1990-1993

ik zou hier graag een ander blok in willen leggen.

ik hoop dat jullie mij hierbij kunnen helpen.

welk blok past er in deze opel? ik had ergens gelezen dat een 2.0 vectra blok er bijvoorbeeld wel in paste.

heeft iemand andere ideeen voor een blok en hoe ik het het beste aan kan pakken.

het zou fijn zijn als mensen hun ervaringen willen delen.



met vriendelijke groet roy
 
Beste Roy



Welkom hier.



Bij dit onderwerp loont het zich om de zoekfunctie hier op het forum te gebruiken,

en dan vindt je alles wat mogelijk is problemen enz.



Tevens hier een linkje naar en site met zeer veel info over de ombouw.

http://www.corsa-novatuning.nl/nl/index1.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

en als je dan nog vragen hebt horen we ze graag

Succes met de ombouw



Grts Corsaliefhebber
 
Terug
Naar boven