G Gido-GSI Komt weleens kijken 28 feb 2011 #1 Hey mensen, Weet iemand van jullie een bedrijf die de motor van me auto kan afstellen, na het plaatsen van snelle onderdelen... liefst in noordholland gr. gido
Hey mensen, Weet iemand van jullie een bedrijf die de motor van me auto kan afstellen, na het plaatsen van snelle onderdelen... liefst in noordholland gr. gido
C corsaboy Hoort bij de inboedel 28 feb 2011 #6 ff Miruni een u2u sturen. Misschien dat hij je wel kan helpen..
C corsaboy Hoort bij de inboedel 28 feb 2011 #7 ff Miruni een u2u sturen. Misschien dat hij je wel kan helpen..
G Gido-GSI Komt weleens kijken 28 feb 2011 #8 of zouden jullie gaan voor een chip opmaat? dat zou later toch ook nog kunnen?
G Gido-GSI Komt weleens kijken 28 feb 2011 #9 of zouden jullie gaan voor een chip opmaat? dat zou later toch ook nog kunnen?
G Gido-GSI Komt weleens kijken 28 feb 2011 #10 [rquote=1880357&tid=143654&author=corsaboy]ff Miruni een u2u sturen. Misschien dat hij je wel kan helpen.. [/rquote] Oke bedankt, ga ik doen!
[rquote=1880357&tid=143654&author=corsaboy]ff Miruni een u2u sturen. Misschien dat hij je wel kan helpen.. [/rquote] Oke bedankt, ga ik doen!
G Gido-GSI Komt weleens kijken 28 feb 2011 #11 [rquote=1880357&tid=143654&author=corsaboy]ff Miruni een u2u sturen. Misschien dat hij je wel kan helpen.. [/rquote] Oke bedankt, ga ik doen!
[rquote=1880357&tid=143654&author=corsaboy]ff Miruni een u2u sturen. Misschien dat hij je wel kan helpen.. [/rquote] Oke bedankt, ga ik doen!
C corsaracer Hoort bij de inboedel 28 feb 2011 #12 ik zou eerst alles vervangen wat je wil vervangen en als allerlaatste de chip laten doen.... want als je daarna nog iets wil veranderen dan moet je eigenlijk weer je chip laten vernieuwen
ik zou eerst alles vervangen wat je wil vervangen en als allerlaatste de chip laten doen.... want als je daarna nog iets wil veranderen dan moet je eigenlijk weer je chip laten vernieuwen
C corsaracer Hoort bij de inboedel 28 feb 2011 #13 ik zou eerst alles vervangen wat je wil vervangen en als allerlaatste de chip laten doen.... want als je daarna nog iets wil veranderen dan moet je eigenlijk weer je chip laten vernieuwen
ik zou eerst alles vervangen wat je wil vervangen en als allerlaatste de chip laten doen.... want als je daarna nog iets wil veranderen dan moet je eigenlijk weer je chip laten vernieuwen
A axel Post best veel 1 mrt 2011 #14 Ik zou niet gaan rijden met die wilde nokken, zonder je chip aan te passen of de benzinedruk op te schroeven. Anders loopt ie arm, en dan heb je dadelijk een gat in je zuiger! Succes
Ik zou niet gaan rijden met die wilde nokken, zonder je chip aan te passen of de benzinedruk op te schroeven. Anders loopt ie arm, en dan heb je dadelijk een gat in je zuiger! Succes
A axel Post best veel 1 mrt 2011 #15 Ik zou niet gaan rijden met die wilde nokken, zonder je chip aan te passen of de benzinedruk op te schroeven. Anders loopt ie arm, en dan heb je dadelijk een gat in je zuiger! Succes
Ik zou niet gaan rijden met die wilde nokken, zonder je chip aan te passen of de benzinedruk op te schroeven. Anders loopt ie arm, en dan heb je dadelijk een gat in je zuiger! Succes
G Gido-GSI Komt weleens kijken 2 mrt 2011 #20 Bedankt voor de reacties, zijn 248 graden nokkeassen zo wild dan???