Corsa d gasklephuis probleem

Sinds kort heb ik het volgende
Als ik schakel omhoog of omlaag het gaspedaal even loslaat koppellingspedaal intrap gaat toch het toerental iets omhoog
Ik heb het tijdelijk nu weten optelossen door de computer te resetten middels de minpool van de accu een kwartier los te koppelen.
maar dit lost mijn storing niet definitief op na een paar weken treed de storing weer op.
Is het het gasklephuis dat vervangen moet worden of iets anders?
 
Terug
Naar boven