B bukzzzie Post best veel 22 mei 2014 #1 Iemand hem ooit nog eens gezien? Of weet iemand waar ie nu is? Ben wel benieuwd hoe het met hem gaat!
Iemand hem ooit nog eens gezien? Of weet iemand waar ie nu is? Ben wel benieuwd hoe het met hem gaat!
B bukzzzie Post best veel 23 mei 2014 #4 @mattemaker wrote:dacht al.. :shock: zie em nooit meer staan... :hmmz Whahahaha Ben al ff niet meer geweest hier... Maar ondertussen is ie al 1,5 jaar niet meer in mijn bezit... (Heeft nu al 2 andere eigenaren gehad ) Wonen wij ook al 1,5 jaar niet meer daar.... En ik al een jaar in Zwolle
@mattemaker wrote:dacht al.. :shock: zie em nooit meer staan... :hmmz Whahahaha Ben al ff niet meer geweest hier... Maar ondertussen is ie al 1,5 jaar niet meer in mijn bezit... (Heeft nu al 2 andere eigenaren gehad ) Wonen wij ook al 1,5 jaar niet meer daar.... En ik al een jaar in Zwolle
T TedMechanic Loopt hier de deur plat 23 mei 2014 #5 Tenzij er met grote letters op de zijkant staat dat die van jou is geweest, weet nog steeds niemand over welke Corsa je het hebt. Misschien een foto of een kenteken? Bij voorkeur allebei.
Tenzij er met grote letters op de zijkant staat dat die van jou is geweest, weet nog steeds niemand over welke Corsa je het hebt. Misschien een foto of een kenteken? Bij voorkeur allebei.