Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
@man!ac wrote:Wat ik kan bedenken is misschien 1.4 liter benzine op 16,3 km.
Maar dat zou wel een erg hoog verbruik zijn voor een 1.2, zelfs voor stadsverkeer.
Dat zou dan wel een heel krom formaat zijn. Ik heb nog nooit iemand horen zeggen dat z'n verbruik 1,4 op 16,3 is
Ik denk persoonlijk dat je auto 3671 km geleden een beurt heeft gehad en dat die over 16329 km weer een nieuwe beurt wil. Als je rijdt en het getal loopt af, dan weet ik het bijna zeker.
Daar staat nauwelijks info. Je wordt 2x doorverwezen naar een ander topic en je moet door een hoop gelul heen lezen voordat je leest dat het mogelijk iets met de dashboard software te maken heeft?
Maar hoe meer gelul er staat, hoe minder geloofwaardig het gene is wat misschien waar is
- Er zegt ook iemand dat dat het aantal errors is in je auto
- Iemand die zegt dat het aangeeft wanneer de laatste servicebeurt was (of aantal km tot volgende beurt)
- Iemand die zegt dat het de tijd is die je besteed hebt aan het te lang indrukken van knopjes.