corsa c km display vraag

manac

Post weleens wat
Als je je knopje van je km teller 10 sec. ingedrukt houdt, verschijnt er het volgende bij mij:

e60112eff98e082476f4630f6c018fa5.png

iemand die weet wat dit betekend?

Wat ik kan bedenken is misschien 1.4 liter benzine op 16,3 km.

Maar dat zou wel een erg hoog verbruik zijn voor een 1.2, zelfs voor stadsverkeer.

@man!ac wrote:Wat ik kan bedenken is misschien 1.4 liter benzine op 16,3 km.

Maar dat zou wel een erg hoog verbruik zijn voor een 1.2, zelfs voor stadsverkeer.

Dat zou dan wel een heel krom formaat zijn. Ik heb nog nooit iemand horen zeggen dat z'n verbruik 1,4 op 16,3 is :P

Ik denk persoonlijk dat je auto 3671 km geleden een beurt heeft gehad en dat die over 16329 km weer een nieuwe beurt wil. Als je rijdt en het getal loopt af, dan weet ik het bijna zeker.

@thereaper wrote:is dit niet toevallig je dagteller? zal vandaag fr kijken of de mijne dit ook aangeeft.

Eerste idee was ook dagteller en kilometerstand, maar ik schat man!ac toch wel wat snuggerder in :P

ook het onderstaande getal uiteraard. :D

16329.

en die 1.4 is niet 1km en 400 m, want heb er al 98km opzitten.

@tolunay wrote:

hier staat wat meer info erover

Daar staat nauwelijks info. Je wordt 2x doorverwezen naar een ander topic en je moet door een hoop gelul heen lezen voordat je leest dat het mogelijk iets met de dashboard software te maken heeft?

Maar hoe meer gelul er staat, hoe minder geloofwaardig het gene is wat misschien waar is ;)

- Er zegt ook iemand dat dat het aantal errors is in je auto

- Iemand die zegt dat het aangeeft wanneer de laatste servicebeurt was (of aantal km tot volgende beurt)

- Iemand die zegt dat het de tijd is die je besteed hebt aan het te lang indrukken van knopjes.

doe het, rijd 10 km, doe het weer. Is het grote getal omlaag gegaan met 10 dan is dat het aantal km's tot de service denk ik.

Terug
Naar boven