Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Streep mijn X12XE maar van je lijst Trash Hij tikt sinds vandaag in de bochten... Denk dat ik 'm in de zomer es uit elkaar sloop en loer of ik de tik eruit kan krijgen
@Aapje wrote:Streep mijn X12XE maar van je lijst Trash Hij tikt sinds vandaag in de bochten... Denk dat ik 'm in de zomer es uit elkaar sloop en loer of ik de tik eruit kan krijgen
Ik heb het niet zo op dat 010 volkje, zijn arrogant, weten alles beter en praten nooit direct maar altijd met een stom lulverhaal, oh ja en ik ben doordat me utregse werkgever ingepikt werd door een rotterdams bedrijf na 10 jaar me baan kwijt geraakt. Nee voor mij nooit iets uit rotjeknor.
Als je een opcom hebt btw, reset de foutcodes/meetwaardeblokken even bij een testrit van een x12xe. Als ie dan gaat bokken / inhouden e.d. kan je er donder opzeggen dat er een sensor kadoek is zoals de LMM (a 99 euro)
Als ik de MP foto's zie, lijkt het me een mooie auto. Als de opcom geen gekke dingen geeft heb je er een mooie corsa aan. gezien de 6 maanden apk zal je wel moeten proberen iets van de prijs af te krijgen
kan er alleen af en toe niet bij hoe bedrijven dat soort troep kunnen verkopen en mogen verkopen...
je gaat er bij een bedrijf ( vooral als die bij de bovag en heel die clubs zitten) toch wel vanuit dat ze serieus met hun werk bezig zijn i.p.v. zo snel mogelijk geld verdienen
.. overgens niet alleen in de auto verkoop maar ook hoe soms een reparatie gedaan wordt