W witfrans Lid 23 dec 2012 #21 @supeR: mijn stoute schoenen aangedaan, en ik heb het gedaan zo als jij het beschreef! het werkt nu veel beter dat gaspedaal en loopt keurig stationair...met nog een pietsie speling.
@supeR: mijn stoute schoenen aangedaan, en ik heb het gedaan zo als jij het beschreef! het werkt nu veel beter dat gaspedaal en loopt keurig stationair...met nog een pietsie speling.
wim-v6 Forumbewoner 25 dec 2012 #22 in dit optic op het filmpje zie je de stationairsteller even een poging doen om naar 0 te draaien en terug bij afzetten motor: viewtopic.php?f=8&t=171597 Willem
in dit optic op het filmpje zie je de stationairsteller even een poging doen om naar 0 te draaien en terug bij afzetten motor: viewtopic.php?f=8&t=171597 Willem
W witfrans Lid 26 dec 2012 #23 @wim-v6....dit geluid is niet te horen bij mij wim. motor gaat gewoon aan en uit zonder enige hinder. toch bedankt voor je reactie king:
@wim-v6....dit geluid is niet te horen bij mij wim. motor gaat gewoon aan en uit zonder enige hinder. toch bedankt voor je reactie king: