Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
de corsa staat nu op andere 15 inch, maar ik heb nog calibra wielen liggen die eronder komen.. Nadat ze gestraald en herspoten zijn Als ik dat gedaan heb komt de verlaging eronder.
Er zullen sowieso nooit mensen achterin zitten, want het is mijn: "als het slecht weer is ga ik met de auto naar het werk" auto.
Ik ga het gewoon proberen Ga van de week eerst de nieuwe LMV's onder de Corsa C zetten, dan zet ik tijdelijk die stalen wielen onder de B, ksn ik die verlagen na de vakantie.. en de claibra velgen opknappen.
het ligt ook een beetje aan het merk/type verlagingsset, want ik heb ook wel 's een set 60/40 gehad en daar ging het wel mee 195/50 en ik heb ook een keer een set gehad op die van me vriendin en daar ging het niet met de voorkant... dus is toch even passen
We gaan het proberen, Ik kan ook wel 195/45, of 185/50, op het werk laten monteren dat is het probleem niet, alleen zit ik dan met een set 195/50 met ruim profiel over waar ik neits meer mee kan. Mocht het niet passen zullen we toch wat anders moeten verzinnen