Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
valt mee hoor met vermogen de bak die zegt wat als ik met de mijn v6 achter een c20xe corsa zit moet ik bij het op trekken steeds het gas los laten anders is het boem en gewicht van de auto word 75 kilo zwaarder en de top is plus min 235 kilometer en rdw geen probleem hoor als je het maar goed aanpakt corsa a 3.2 geen probleem bij rdw corsa b 2.5 geen probleem de laatste om keuring van 16 naar 2.5 was in 15 min klaar
Idd is toch gewoon leuk, V6-en klinken super en zijn leuke motoren ! en als corsatom een 2.5 V6 in ze corsa wil leggen moet 'ie dat toch vooral doen. Is toch zijn keuze !
Leuk project, en hobbie bop heeft er ervaring mee, en kan leuke dingen maken heb ik al eerder gezien. :thumbup
ja ja ja nu het te laat is gebruik ik een bril.daar doe je het voor toch om de netheid je kan er wel een olie boot in hangen maar het oog wil ook wat en daar begin ik ook niet aan hij gaat er als bijna nieuw in aan gepruts heb je niks :wors :wors :wors