U Unlimited Tuning Komt weleens kijken 14 apr 2013 #21 Lekker bezig Marc! :thumb Ik kon het niet laten je te volgen na dat geweld vorige keer op onze testbank :jerry
Lekker bezig Marc! :thumb Ik kon het niet laten je te volgen na dat geweld vorige keer op onze testbank :jerry
H Harjan Post best veel 14 apr 2013 #22 Zag de corsa vandaag @ Zandvoort. Zonder problemen kunnen komen? De grijze lekte olie zag ik? Zag dat je hem weg sleepte.
Zag de corsa vandaag @ Zandvoort. Zonder problemen kunnen komen? De grijze lekte olie zag ik? Zag dat je hem weg sleepte.
O otdh Loopt hier de deur plat 14 apr 2013 #23 Zo, thuis na een leuke dag... Die grijze hebben we weggesleept ivm olielekkage Is de druksensor van afgebroken Van mij breekt net onderweg mn schakelmechaniek af op een plaats waar je t niet verwacht... Maar was wel lachen, alleen jammer van de regen vanochtend
Zo, thuis na een leuke dag... Die grijze hebben we weggesleept ivm olielekkage Is de druksensor van afgebroken Van mij breekt net onderweg mn schakelmechaniek af op een plaats waar je t niet verwacht... Maar was wel lachen, alleen jammer van de regen vanochtend