corsa b tekoop voor 10000 eurie

corsageak

Loopt hier de deur plat
dit kwam ik even tegen op internet :D

is wel zeer strak gemaakt en heel leuk ontworpen vind ik zelf:P

greetzz

corsageak

hallo da is wel het geld waard

eigenlijk zijn da 2 corsa b's.. en zit veel geld en tijd in..

prijs is begrijpbaar..

hallo da is wel het geld waard

eigenlijk zijn da 2 corsa b's.. en zit veel geld en tijd in..

prijs is begrijpbaar..

Veel werk idd, maar 10K is toch wat hoog gegrepen.

Met een hobby weet je dat je het geld er never nooit niet uithaald.

Prijs is idd begrijpbaar, maar niet realistisch (biedingen met 4 cijfers worden genegeerd...:sleeping)

Veel werk idd, maar 10K is toch wat hoog gegrepen.

Met een hobby weet je dat je het geld er never nooit niet uithaald.

Prijs is idd begrijpbaar, maar niet realistisch (biedingen met 4 cijfers worden genegeerd...:sleeping)

al het geld wat je in een auto steekt ben je grootendeels kwijt. 10000 euro, mafkees. onzin bieden mag niet maar een onzin prijs mag wel.

of zou er een enveloppe in het dashbord kastje liggen met 9000 euro erin,

het is potverdikke een auto uit 93

al het geld wat je in een auto steekt ben je grootendeels kwijt. 10000 euro, mafkees. onzin bieden mag niet maar een onzin prijs mag wel.

of zou er een enveloppe in het dashbord kastje liggen met 9000 euro erin,

het is potverdikke een auto uit 93

[rquote=1824078&tid=139073&author=McKaamos]Och, als hij 5 cijfers of meer wil, bied ik toch 500,99 euro? :P[/rquote]

:jerry

[rquote=1824078&tid=139073&author=McKaamos]Och, als hij 5 cijfers of meer wil, bied ik toch 500,99 euro? :P[/rquote]

:jerry

Zeker een aparte corsa en aanhangsel.... maar deze belg heeft een hele grote klap van de molenwieken gehad:sleeping

Zeker een aparte corsa en aanhangsel.... maar deze belg heeft een hele grote klap van de molenwieken gehad:sleeping

10 duizend vragen mag altijd, maar of je het er voor krijgt is een 2e.

Zat die foto's is te bekijen, maar lijkt wel of de wagen op de achteras van die nep remschijven heeft ? kan het niet goed zien..

Maar 10.000 vragen en dan plastic sier troep erop van de Bart Smit.. mag hopen van niet !

Trouwens, de verkoper lijkt ze hele huisraad te verkopen. 56 advertentie's van 'm, van auto onderdelen tot electronica en meubels.. :)

Terug
Naar boven